The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Puolikas on saanu näppyjä kookoksesta. Sen rokkoepäilyn aikaan tein wokkivihannekset kookosmaitoon ja poika pukkas kaulasta nilkkoihin asti näppylöitä. Ne katos vuorokaudessa, mut seuraavana päivänä kun söi uuden satsin niin ne tuli takasin. Nyt viikonloppuisista kookospalleroista on kans jalat vetäny näpylle. Ei kutise eikä oo muita oireita.

Aika reilua, en oo ikinä tykännyt kookoksesta ja nyt kun olisin innostunut niin sittenkö pukkaa lapsen eka allergia just kyseiseen ruoka-aineeseen :kieh:

Kokeilen ens viikolla vielä jonkun kookosjutun, jos se oireilee siitä niin sit syön jatkossa kookoseni itse.

No oho, aika reipas oireilu kyllä ja näin äkkisiltään vois vetää jonkinlaista johtopäätöstä kookoksen suuntaan. Otapa nyt pois kokonaan ruokavaliosta toi kookos ja anna tilanteen rauhottua ja kokeile kookosta uudemman kerran vaikka ens viikon viikonloppuna - silloin olis elimistö jo kunnolla puhdistautunut ja mahdollinen reaktio varmempi yhdistää uuteen aineeseen.

Eihän noille mitään voi, jos ovat tullakseen. Mutta onhan se aina harmi.
 
Mun vauvasta on tullut iso poika. Se osaa laskea kymmeneen, piirtää hienon komion, neliön ja ympyrän. Se piirsi mulle mörönkin, ihan hieno mörkö tuli. Silmätkin ja kaikkea. Äiti on ylpeä :heart:
Syystäkin olet :). Laita ihmeessä jemmaan noita taiteiluita, hankit - ellei ole jo - jonkun kansion ja siihen muovitaskuja. Sinne on kiva laitella pp:n itekin omia tärkeitä juttujaan ja piirustuksia.
 
kahvikirahvi
Syystäkin olet :). Laita ihmeessä jemmaan noita taiteiluita, hankit - ellei ole jo - jonkun kansion ja siihen muovitaskuja. Sinne on kiva laitella pp:n itekin omia tärkeitä juttujaan ja piirustuksia.
Kyllä mulla on lähes kaikki puolikkaan raapustukset tallessa :) Osa on sinitarralla keittiön kaapeissa kiinni.



Pitäisköhän ihan tatuoida toi hieno mörkö, olis ainakin takuuvarmasti lapseen liittyvä kuva eikä mikään tylsä nimi ja päivämääräsysteemi :D
 
  • Tykkää
Reactions: poika ja FreezeCat
verkkokauppaan tai giganttiin vaan näplään luureja. c5 et taida enään ihan helpolla löytää. huuto. netistä ehkä.
Harmittaa kun en ostanut toista tollasta...tää on nyt rikki menneeen tilalle ja alunperin ei edes mun vaikka siis ihan uus ja käyttämätön mutta kun en voi tästä nyt enää luopua ja alkuperäsen omistajan pitäs nyt saada joku tavis puhelin,ei mitään älyjä eikä kosketusnäyttöjä niin mistä mä sellasta nyt etsin...ei tunnu olevan mitään taviksia enää..ja käytettyä ei huolita. ainoa kriteeri on et kameran pitäs olla kunnollinen ja kuville tilaa.
 
Harmittaa kun en ostanut toista tollasta...tää on nyt rikki menneeen tilalle ja alunperin ei edes mun vaikka siis ihan uus ja käyttämätön mutta kun en voi tästä nyt enää luopua ja alkuperäsen omistajan pitäs nyt saada joku tavis puhelin,ei mitään älyjä eikä kosketusnäyttöjä niin mistä mä sellasta nyt etsin...ei tunnu olevan mitään taviksia enää..ja käytettyä ei huolita. ainoa kriteeri on et kameran pitäs olla kunnollinen ja kuville tilaa.
Kyllä tavallisiakin on esim gigantissa.

Matkapuhelimet.

muoks. ja esim prismassakin on

Matkapuhelimet > Puhelimet > Elektroniikka - Prisma
 
Viimeksi muokattu:
Harmittaa kun en ostanut toista tollasta...tää on nyt rikki menneeen tilalle ja alunperin ei edes mun vaikka siis ihan uus ja käyttämätön mutta kun en voi tästä nyt enää luopua ja alkuperäsen omistajan pitäs nyt saada joku tavis puhelin,ei mitään älyjä eikä kosketusnäyttöjä niin mistä mä sellasta nyt etsin...ei tunnu olevan mitään taviksia enää..ja käytettyä ei huolita. ainoa kriteeri on et kameran pitäs olla kunnollinen ja kuville tilaa.
tossa on aikas vastaava, siinäkin on kyl kosketusnäyttö lisänä.
Nokia Asha 301 Black - Viihde-elektroniikka - CDON.COM
 
..voi sun saastamoinen |O!

Mitä mä sain tässä taannoin...että en halua semmosia vielä saada mutta tiiän että niitä on tässä tuloillansa...

No nyt tuli :snotty: :kieh: |O! Ja onko ollut tässä säpäkkää menoa, kun on pitäny tarkastaa ja siinä sivussa ite jo yökötellyt asiasta etukäteen ja oma kuotalo on kuin tulessa ja niin tuntuu liikkuvaiselta että luulotautiakin tässä pukkaa perkules ja sitten vielä vetelin vellokset muliksikin, jotta ei ainakaan heiltä sitten tulis mitn.....|O

Helevatan ötökät :snotty:
 
...onneksi noi pojat oli harvinaisen yhteistyökykyisiä eivätkä heittäytyneet hankaliksi, muutoinkin noitten kuontaloitten trimmaaminen on yhtä tuskaa, kun on aivan turha millään saksilla lähteä mitään tekemään ja toi konekin tikahtuu aivan heti, että sitä saa olla aina auki repimässä ja putsaamassa...

En tiiä kehen ihme karva- apinaan ovat tulleetkaan :snotty:....

Ja tytön kanssahan se meni ihan itkuksi, kun reppana ehti jo säikähtää, että ajelen senkin tässä kaljuksi...ja sitten kun selvis että nöynöy vaan - täikammalla kammataan, niin....No, hiki tuli meille kummallekin.

Voi armahdus sentään. Sen tietää, että tässä hommassa menee sitten koko tämä pirhanan vuosi. Vellit.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä