Hitto ,mikähän puhelin vastais nokian c5:ta? Mulla on nyt sellanen ja nyt sellanen pitäs löytää joko samanlainen tai vastaava...mistään ei ainakaan ole vastaan tullut samanlaista.
Puolikas on saanu näppyjä kookoksesta. Sen rokkoepäilyn aikaan tein wokkivihannekset kookosmaitoon ja poika pukkas kaulasta nilkkoihin asti näppylöitä. Ne katos vuorokaudessa, mut seuraavana päivänä kun söi uuden satsin niin ne tuli takasin. Nyt viikonloppuisista kookospalleroista on kans jalat vetäny näpylle. Ei kutise eikä oo muita oireita.
Aika reilua, en oo ikinä tykännyt kookoksesta ja nyt kun olisin innostunut niin sittenkö pukkaa lapsen eka allergia just kyseiseen ruoka-aineeseen :kieh:
Kokeilen ens viikolla vielä jonkun kookosjutun, jos se oireilee siitä niin sit syön jatkossa kookoseni itse.
Syystäkin olet . Laita ihmeessä jemmaan noita taiteiluita, hankit - ellei ole jo - jonkun kansion ja siihen muovitaskuja. Sinne on kiva laitella pp:n itekin omia tärkeitä juttujaan ja piirustuksia.Mun vauvasta on tullut iso poika. Se osaa laskea kymmeneen, piirtää hienon komion, neliön ja ympyrän. Se piirsi mulle mörönkin, ihan hieno mörkö tuli. Silmätkin ja kaikkea. Äiti on ylpeä :heart:
verkkokauppaan tai giganttiin vaan näplään luureja. c5 et taida enään ihan helpolla löytää. huuto. netistä ehkä.Hitto ,mikähän puhelin vastais nokian c5:ta? Mulla on nyt sellanen ja nyt sellanen pitäs löytää joko samanlainen tai vastaava...mistään ei ainakaan ole vastaan tullut samanlaista.
Kyllä mulla on lähes kaikki puolikkaan raapustukset tallessa Osa on sinitarralla keittiön kaapeissa kiinni.Syystäkin olet . Laita ihmeessä jemmaan noita taiteiluita, hankit - ellei ole jo - jonkun kansion ja siihen muovitaskuja. Sinne on kiva laitella pp:n itekin omia tärkeitä juttujaan ja piirustuksia.
Harmittaa kun en ostanut toista tollasta...tää on nyt rikki menneeen tilalle ja alunperin ei edes mun vaikka siis ihan uus ja käyttämätön mutta kun en voi tästä nyt enää luopua ja alkuperäsen omistajan pitäs nyt saada joku tavis puhelin,ei mitään älyjä eikä kosketusnäyttöjä niin mistä mä sellasta nyt etsin...ei tunnu olevan mitään taviksia enää..ja käytettyä ei huolita. ainoa kriteeri on et kameran pitäs olla kunnollinen ja kuville tilaa.verkkokauppaan tai giganttiin vaan näplään luureja. c5 et taida enään ihan helpolla löytää. huuto. netistä ehkä.
Kyllä tavallisiakin on esim gigantissa.Harmittaa kun en ostanut toista tollasta...tää on nyt rikki menneeen tilalle ja alunperin ei edes mun vaikka siis ihan uus ja käyttämätön mutta kun en voi tästä nyt enää luopua ja alkuperäsen omistajan pitäs nyt saada joku tavis puhelin,ei mitään älyjä eikä kosketusnäyttöjä niin mistä mä sellasta nyt etsin...ei tunnu olevan mitään taviksia enää..ja käytettyä ei huolita. ainoa kriteeri on et kameran pitäs olla kunnollinen ja kuville tilaa.
tossa on aikas vastaava, siinäkin on kyl kosketusnäyttö lisänä.Harmittaa kun en ostanut toista tollasta...tää on nyt rikki menneeen tilalle ja alunperin ei edes mun vaikka siis ihan uus ja käyttämätön mutta kun en voi tästä nyt enää luopua ja alkuperäsen omistajan pitäs nyt saada joku tavis puhelin,ei mitään älyjä eikä kosketusnäyttöjä niin mistä mä sellasta nyt etsin...ei tunnu olevan mitään taviksia enää..ja käytettyä ei huolita. ainoa kriteeri on et kameran pitäs olla kunnollinen ja kuville tilaa.
miks noiden pitää olla niin rumia|O No ei sillä ei se mulle tule mutta siltikintossa on aikas vastaava, siinäkin on kyl kosketusnäyttö lisänä.
Nokia Asha 301 Black - Viihde-elektroniikka - CDON.COM
no kyllä sen nyt täytyy miellyttää silmiäkin.no prkl, vielä kauneuskisat luureille
Oli tuossa nuo gigantin ja prisman linkitkinmiks noiden pitää olla niin rumia|O No ei sillä ei se mulle tule mutta siltikin
Siis joo, meillä ei niitä vielä ole - eikä tartte kyllä tullakaan |O!!! - mutta mulle riitti jo toi tiedottelu koulun kautta joka tuutista. Hienoahan se on, että ilmottavat mutta...aaarrghhahahahahalknwöjfgökjsgkjweöjvknadökjigrelhbv!!!!ne on vittumaisia ötököitä, mun kuopuksella on kans ollu
eipähä tarvii jäädä jalkoihin Tossa on sitäpaitti yllättävän paljon tilaa nuin pieneksi autoksi.150 kaakkia luulis riittävän hyvin tuommoselle koppakiiskelle
nuin ne kaikki muukki koppakiiskien omistajat ruukaa sanoaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30251808:eipähä tarvii jäädä jalkoihin Tossa on sitäpaitti yllättävän paljon tilaa nuin pieneksi autoksi.