The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
onko hyvät
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30251336:
2.0 litranen 110kw/150hv 195Nm

huippunopeus 208km/h nii ja painoa sen 1590kg siis kokonaismassa, omamassa on siinä 1150kg luokka vähän alle.

mitä muuta tahot tietää? :D
jos hyppyyttää?
 
:wave:

Mä olen koko päivän miettinyt sitä eilistä suloisuutta...möh! Epäselvä tilanne häiritsee.
mitäs jos toi eilinen suloisuus aattelee niinkuin sinä eikä ota yhteyttä ettei tunnu liian innokkaalta. en kyllä oikein ymmärrä näitä nykyajan sääntöjä noissa asioissa. mun mielestä jos kiinnostaa niin soitetaan ja jos ei kiinnosta niin kerrotaan.
 
Mä en kyllä osaisi seurustella enää nykypäivänä. Ensin pitää sopia että tapaillaan ja paneskellaan, sitten että ei sais tavata muita, sitten että nyt seurustellaan ja koko homma on virallista vasta kun se lukee feisbuukissa
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ ja poika
mitäs jos toi eilinen suloisuus aattelee niinkuin sinä eikä ota yhteyttä ettei tunnu liian innokkaalta. en kyllä oikein ymmärrä näitä nykyajan sääntöjä noissa asioissa. mun mielestä jos kiinnostaa niin soitetaan ja jos ei kiinnosta niin kerrotaan.
en minäkään ymmärrä. kaipa mä muutaman päivän katson ja jos sitten otan yhteyttä ja ehdotan vaikka jotain tapaamista.sillähän se selviää et jos tartu täkyyn niin ei sitä kiinnosta ja jos lähtee niin kai sitten edes vähän,eikai muuten kukaan lähtis.
 
Mä en kyllä osaisi seurustella enää nykypäivänä. Ensin pitää sopia että tapaillaan ja paneskellaan, sitten että ei sais tavata muita, sitten että nyt seurustellaan ja koko homma on virallista vasta kun se lukee feisbuukissa
pitääkö paneskelustakin erikseen sopia jos seurustellaan...eikö se tule siinä niinkuin ohessa mukana. ja mä en ole edes veispuukissa niin enkai sitten ikinä virallisesti seurustelis. vai riittääkö jos toien sen sinne laittaa:D älytöntä tollaset veispuukki statukset et pitää siellä ilmotella olevansa suhteessa,en tajua.
 
  • Tykkää
Reactions: poika
Voiko uudesta ruoka-aineesta tulla iho-oireita ilman että se kielii allergiasta?
..ööö...no yleensä jos uutta ruoka- ainetta kokeillaan ja siitä tulee vastinetta iholle (voi siis yhdistää, että mahdolliset oireet johtuisivat ruoka- aineesta eikä esim. pesuaineille herkistymisestä tai muusta) niin onhan siinä selvä merkki nyt ainakin siitä altistumisesta ja herkistymisestä.

Kukas teillä nyt on herkkänä? Pp? Mikä aine ja miten oireilee? Siis onko näppylää vai punoitusta? KutittaAko? Mitä?
 
Viimeksi muokattu:
pitääkö paneskelustakin erikseen sopia jos seurustellaan...eikö se tule siinä niinkuin ohessa mukana. ja mä en ole edes veispuukissa niin enkai sitten ikinä virallisesti seurustelis. vai riittääkö jos toien sen sinne laittaa:D älytöntä tollaset veispuukki statukset et pitää siellä ilmotella olevansa suhteessa,en tajua.
jos et ole ilmoittanut vasepookissa että seurustelet, et myöskään paneskele. kaikkien enemmän tai vähemmän läheisten on tärkeä tietää suhdestatuksesi. ei täällä sentään missään pellossa eletä.
 
kahvikirahvi
..ööö...no yleensä jos uutta ruoka- ainetta kokeillaan ja siitä tulee vastinetta iholle (voi siis yhdistää, että mahdolliset oireet johtuisivat ruoka- aineesta eikä esim. pesuaineille herkistymisestä tai muusta) niin onhan siinä selvä merkki nyt ainakin siitä altistumisesta ja herkistymisestä.

Kukas teillä nyt on herkkänä? Pp? Mikä aine ja miten oireilee? Siis onko näppylää vai punoitusta? KutittaAko? Mitä?
Puolikas on saanu näppyjä kookoksesta. Sen rokkoepäilyn aikaan tein wokkivihannekset kookosmaitoon ja poika pukkas kaulasta nilkkoihin asti näppylöitä. Ne katos vuorokaudessa, mut seuraavana päivänä kun söi uuden satsin niin ne tuli takasin. Nyt viikonloppuisista kookospalleroista on kans jalat vetäny näpylle. Ei kutise eikä oo muita oireita.

Aika reilua, en oo ikinä tykännyt kookoksesta ja nyt kun olisin innostunut niin sittenkö pukkaa lapsen eka allergia just kyseiseen ruoka-aineeseen :kieh:

Kokeilen ens viikolla vielä jonkun kookosjutun, jos se oireilee siitä niin sit syön jatkossa kookoseni itse.
 
Hei muru, miten kämpän haku etenee?
Pikkasen jäljessä mun vastaus tahti :D
Kun saa läppärin auki ja luulee hetken voivansa istahtaa niin luulee yleensä väärin...

Mut eniveis, huonosti etenee, toisin sanoen päin persettä.
Puolentoista kuukauden jonoja yhtiöille, käsittämättömiä takuuvuokra vaatimuksia yksityisillä jne..
Ja ylipäätään isot kämpät kiven alla.

Tarkotus oli, että voitas ottaa vähän hinnakkaampikin asunto jos löydetään likempi töitä, niin tasaantus bensan säästössä se kalliimpi vuokra.
Mutta kun ei löydetä niin joudutaan etsiin hinnakkaampi asunto kauempaa töistä.
Eli isommat bensakulut ja kalliimpi vuokra, yes.

Mutta tässä vaiheessa kun katselin olkkarin seinää ylöspäin nousevaa harmaata höttökasvustoa, niin ihan vitun sama.

Maksan persaukseni vaikka kipeäksi asti että päästään helkattiin tästä. : /
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä