ap.
Täh? kuule on mulla ollut oma kämppä jo vuosia.Sä olet siis saanut oman kämpän jo?
Täh? kuule on mulla ollut oma kämppä jo vuosia.Sä olet siis saanut oman kämpän jo?
Mutta mistähän mahtaa sit tällänen sosiaalisten tilanteiden pelko johtua ja miten eroon siitä?Toi on jotain sosiaalisten tilanteiden pelkoa. Mulla on ollut aina jos menen uuteen paikkaan, ihan samanlaista tunnetta. Vatsa tulee kipeeksi jos joku jännittää. Ja muahan siis jännittää pienetkin asiat, vaikka kampaajalla käynti. Tanssitunnitkin saattaa jännittää ihan kamalasti. Oon nyt tanssinut kai jotain 4 vuotta ja alkaa kyllä jännitys hellittää. Se auttaa, kun tekee vaan asioita, eikä anna noiden pelkojen ja ahdistusten estää itseään.
Tässä tekstiversio:Alkuperäinen kirjoittaja eikö;30219751:Tässä on teille kaikille, ettette kokonaan tipahda asemalle:
Mehiläisen kuntoutusjohtaja Aku Kopakkala irtisanottu | MOT | yle.fi
Tarvit kuitenkin sen todistuksen just nyt...
Täytyy lukasta. Miksi mä sen tarviin just nyt? enkö voi normaalisti odottaa ja varata lääkärille aikaa..?Alkuperäinen kirjoittaja eikö;30219751:Tässä on teille kaikille, ettette kokonaan tipahda asemalle:
Tarvit kuitenkin sen todistuksen just nyt...
Itte menin tuuraamaan yhtä kesälomalaista naapurikaupunkiin, ja vaikka viihdyn siellä toimistolla tosi hyvin ja jengi siellä on aivan paras, niin ekana aamuna jouduin ihan tosissaan pinnistelemään ettei noussut oksennus kurkkuun, katsoin jo paniikissa missä olis bussipysäkki tai joku minne pysähtyä ja mennä kakomaan.Mutta koko helvetin päivän olin aivan v*tun ahdistunut! oli kanssa olo että pitääköhän lähtee kohta yrjöö vessaan tai ripuli paskalle... ei kovin kiva tunnelma.
Studio55 tänäänKohta Aku Kopakkala kolmosella haastateltavana...
Tämä ohjelma mainittiin siinä alussa:Uutisten jälkeen heti alkaa
Uusi havainto suomalaistutkimuksessa: Piileek
Mut nuo ehtii lukea myöhemminkin... Ohjelma alkaa;-D
Sulla oli varmaankin antaa linkkiä tähän tutkimukseen, tai mielellään useampiinkin aihetta käsitteleviin tutkimuksiin?Useimmille tulee paniikkihäiriöt uskontojen takia. Eletään jossain raamatun satumaailmassa jossa jumala suojelee ja hyvä voittaa aina. Vaikka oma todellisuutemme ja universumimme on todella upea paikka, verrattuna uskontojen antamaan maailmankuvaan.
Mieti ennemmin mistä se johtuu.Nyt koitan sit keksiä, et mitä helvettiä tämän ahdistuksen kanssa tekisin.
uppistaAlkuperäinen kirjoittaja ei hätää;30250266:Katsomosta voi katsoa myöhemmin, jos jäi väliin. En tiedä, tuleeko kokonaan vai pätkittynä.
Jumalan asemaan? Siis mikä tälläinen jumala on? Joku se teidän uskovaisten satuolentonne? Miten sellaiseen asemaan voi päästä?Etkö nosta silloin itsesi Jumalan asemaan?
Pieni nöyryyden opettelu voisi tehdä sullekin hyvää,olet vain yksi kärpäsenkakka tässä universumissa ja ymmärryksesi ja älysikin on kovin rajallinen ja puuttellinen.
Nyt meni puurot ja vellit sekaisin; uskolla ei ole mitään tekemistä uskoNNON kanssa. ja juuri siitä tulee ne ongelmat, kun se mitä uskonto opettaa ja oma usko on ristiriidassa. Oma usko kun tuppaa perustumaan kokemukseen ja siihen, mitä ympärillä näkyy ja jos uskonnollinen johtaja, jota pitää Jumalan sanansaattajana maanpäällä sanoo, että aurinko on vihreä ja itse näkee sen keltaisena, seuraa sisäinen katastrofi; kenelle voin tunnustaa, että uskoni on niin heikko, että näen väärin. Uskonnolliselle ei tule mieleenkän kyseenalaistaa johtajaansa, vaan hän kyseenalaistaa oman kokemuksensa.Uskovatkin ovat yksilöitä, eikä kaikilla uskovilla ole samanlainen "uskonnon antama maailmankuva".