No niin just. Sama homma täällä. :kieh:Älä muistuta siitä, edelleenki tekee mieli rieskaa. Tarttee varmaa leipoa ite joku päivä.
ans mää arvaan, ilme oli raikkaan positiivisesti yllättynyOli muuten söpöö, nukuin alastulon vieressä ja toinen pojista kömpi yöllä meän sänkyyn ja käperty tiukasti mun kainaloon saman peiton alle. Olisittepa nähny sen ilmeen aamulla ko hoksas ettei se ollutkaan nukkunu äitin eikä iskän kainalossa
Voi toista. Mut pääasia, että oli hyvä kainalo, jossa nukkua.Oli muuten söpöö, nukuin alastulon vieressä ja toinen pojista kömpi yöllä meän sänkyyn ja käperty tiukasti mun kainaloon saman peiton alle. Olisittepa nähny sen ilmeen aamulla ko hoksas ettei se ollutkaan nukkunu äitin eikä iskän kainalossa
Toisilla tuntuu olevan vaan vähän enemmän niitä pettymyksiä...pettymyksiä pettymysten perään.kai se sitten syö sitä itsetuntoa kun aina pettyy. tai no mistä mä nyt tiedän mitä tää nyt sit vielä meinaa..ujo ja hermostunut. ite sano olevansa ujo ja vieraiden kanssa vähän sellanen hilajen jörrikkä. Mutta eikai auta kuin antaa olla ja katsoa että kuuluuko vielä jotain...Kyllä mun tekis mieli joku päivä kysyä et haluisko nähdä mutta en taida. miksei vain ihmiset(=miehet) voi puhua suoraan ja sanoa mitä ajattelee.Oot nätti ja kiva tyttö eikä sussa oo mitään vikaa, mutta hyvä itsetunto ja peruspositiivinen asenne kaunistaa ainakin 100% entisestään.
Kaikilla on pettymyksiä rakkauselämässä. Eteenpäin sano mummo lumessa! :kiss:
Joo, niinku miesten ilmeet yleensäki ku ne herää aamulla jonkun vieraan naisen kainalosta mihin on pimeessä mennyans mää arvaan, ilme oli raikkaan positiivisesti yllättyny
kysy ihmeessä, ei se asia ehkä muuten valkeneToisilla tuntuu olevan vaan vähän enemmän niitä pettymyksiä...pettymyksiä pettymysten perään.kai se sitten syö sitä itsetuntoa kun aina pettyy. tai no mistä mä nyt tiedän mitä tää nyt sit vielä meinaa..ujo ja hermostunut. ite sano olevansa ujo ja vieraiden kanssa vähän sellanen hilajen jörrikkä. Mutta eikai auta kuin antaa olla ja katsoa että kuuluuko vielä jotain...Kyllä mun tekis mieli joku päivä kysyä et haluisko nähdä mutta en taida. miksei vain ihmiset(=miehet) voi puhua suoraan ja sanoa mitä ajattelee.
No katotaan ja odotellaan,en mä nyt heti huomenna viitti. Luulis siitä kuuluvan jos kiinnostaa.kysy ihmeessä, ei se asia ehkä muuten valkene
Lohduttaako jos kerron ettet oo ainoo jonka sutinat on epäonnistunu?Toisilla tuntuu olevan vaan vähän enemmän niitä pettymyksiä...pettymyksiä pettymysten perään.kai se sitten syö sitä itsetuntoa kun aina pettyy. tai no mistä mä nyt tiedän mitä tää nyt sit vielä meinaa..ujo ja hermostunut. ite sano olevansa ujo ja vieraiden kanssa vähän sellanen hilajen jörrikkä. Mutta eikai auta kuin antaa olla ja katsoa että kuuluuko vielä jotain...Kyllä mun tekis mieli joku päivä kysyä et haluisko nähdä mutta en taida. miksei vain ihmiset(=miehet) voi puhua suoraan ja sanoa mitä ajattelee.
Sitten äkkiä nukkumaan :hug:Väsyttäääääää
Vaikka heti..pieni vaan on asiasta eri mieltä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30249808:Sitten äkkiä nukkumaan :hug:
*nakkelee unihiekkaa pikkuiselle*Vaikka heti..pieni vaan on asiasta eri mieltä.
Eiköhän pieni pian nukahda.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30249812:*nakkelee unihiekkaa pikkuiselle*
Iltaa Myttynen :kiss:. Mitäs tsihautit?tsih
Pikku garagenAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30249849:Iltaa Myttynen :kiss:. Mitäs tsihautit?
Hyvä valintaPikku garagen
Pitää varmaan kohta testata, että onko tuo pakkaus tasalaatuinen :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30249853:Hyvä valinta
Ehdottomasti :xmas:.Pitää varmaan kohta testata, että onko tuo pakkaus tasalaatuinen :xmas: