The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Oli muuten söpöö, nukuin alastulon vieressä ja toinen pojista kömpi yöllä meän sänkyyn ja käperty tiukasti mun kainaloon saman peiton alle. Olisittepa nähny sen ilmeen aamulla ko hoksas ettei se ollutkaan nukkunu äitin eikä iskän kainalossa :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: krut
Oot nätti ja kiva tyttö eikä sussa oo mitään vikaa, mutta hyvä itsetunto ja peruspositiivinen asenne kaunistaa ainakin 100% entisestään.

Kaikilla on pettymyksiä rakkauselämässä. Eteenpäin sano mummo lumessa! :kiss:
Toisilla tuntuu olevan vaan vähän enemmän niitä pettymyksiä...pettymyksiä pettymysten perään.kai se sitten syö sitä itsetuntoa kun aina pettyy. tai no mistä mä nyt tiedän mitä tää nyt sit vielä meinaa..ujo ja hermostunut. ite sano olevansa ujo ja vieraiden kanssa vähän sellanen hilajen jörrikkä. Mutta eikai auta kuin antaa olla ja katsoa että kuuluuko vielä jotain...Kyllä mun tekis mieli joku päivä kysyä et haluisko nähdä mutta en taida. miksei vain ihmiset(=miehet) voi puhua suoraan ja sanoa mitä ajattelee.
 
Toisilla tuntuu olevan vaan vähän enemmän niitä pettymyksiä...pettymyksiä pettymysten perään.kai se sitten syö sitä itsetuntoa kun aina pettyy. tai no mistä mä nyt tiedän mitä tää nyt sit vielä meinaa..ujo ja hermostunut. ite sano olevansa ujo ja vieraiden kanssa vähän sellanen hilajen jörrikkä. Mutta eikai auta kuin antaa olla ja katsoa että kuuluuko vielä jotain...Kyllä mun tekis mieli joku päivä kysyä et haluisko nähdä mutta en taida. miksei vain ihmiset(=miehet) voi puhua suoraan ja sanoa mitä ajattelee.
kysy ihmeessä, ei se asia ehkä muuten valkene
 
kahvikirahvi
Toisilla tuntuu olevan vaan vähän enemmän niitä pettymyksiä...pettymyksiä pettymysten perään.kai se sitten syö sitä itsetuntoa kun aina pettyy. tai no mistä mä nyt tiedän mitä tää nyt sit vielä meinaa..ujo ja hermostunut. ite sano olevansa ujo ja vieraiden kanssa vähän sellanen hilajen jörrikkä. Mutta eikai auta kuin antaa olla ja katsoa että kuuluuko vielä jotain...Kyllä mun tekis mieli joku päivä kysyä et haluisko nähdä mutta en taida. miksei vain ihmiset(=miehet) voi puhua suoraan ja sanoa mitä ajattelee.
Lohduttaako jos kerron ettet oo ainoo jonka sutinat on epäonnistunu?

Meikä on sortunu pleijeriin ja muutamaan varattuun (hassua kun se tyttöystävä/kihlattu on usein niin mitätön pikkujuttu ettei siitä muista mainita), sit on ollu pari alkoholistia, eka tyttöystävä petti, toka rännitti. Yks pitkäaikanen hellu joka vaan lakkas piettämästä yhteyttä ilman syytä. Sit yks seurusteli toisen muijan kanssa samaan aikaan, ja se lemppas mut sitten heti ko kuulin asiasta kylän kautta ja kysyin mikä juttu tää tämmönen on.

Kai noitakin voi pettymyksiksi väittää mutta en silti oo menettäny uskoa etteikö joku hieno ihminenki vois tulla ja viedä jalat alta hyvälläkin menestyksellä. Mut sitä odotellessa, en pidättele henkeä vaan nautin nykyhetkestä. Positiivisuutta kehiin nainen!!
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
kahvikirahvi
Härski-abba:

If you change your mind, I'm the first in line
Honey I'm still free
Take a chance on me
If you're horny let me know, gonna be around
I will never let you up, gonna keep you down
Take your pants of free
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä