The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mitä se nyt kertoo että olen jo kotona....Ei tainnut nyt ihan mennä putkeen.: /
Minen nyt yhtään tiedä haluaako se vielä tavata vai ei...minä haluisin,se oli niin sulonen vaikka niin helvatin hermostunut. Ilmaisin kyllä selvästi että kiinnostaa nähdä vielä mutta en mä tiedä mitä se ajatteli...Helvetti soikoon,miehet:headwall:
no olis siinä ite kukanenki hermostunu jos olis sun kaa rehveillä

olipa ukko sitte vaikka Kivennavalta
 
no olis siinä ite kukanenki hermostunu jos olis sun kaa rehveillä

olipa ukko sitte vaikka Kivennavalta
no minusta meillä oli kyllä ihan mukavaa ja vaikka se olikin hermostunut ja välillä tuli hiljasta niin ite yritin olla kauheen kiva ja pitää juttua yllä ja hymyillä paljon ja kaikkea mahdollista. No halas se mua kun erottiin mutta mistä mä nyt tiedän että haluaako se tavata vielä kun ei suoraan mitään sanonut...pitääkö mun nyt sitä jotenkin kysyä?! vai odottaa ottaako se yhtyttä vai ottaa ite ja jos niin koska ja ja ja... Pitikö sen olla niin suloinen..kai se hermostuneisuus oli osa sitä miks se oli niin sulonen.
 
no minusta meillä oli kyllä ihan mukavaa ja vaikka se olikin hermostunut ja välillä tuli hiljasta niin ite yritin olla kauheen kiva ja pitää juttua yllä ja hymyillä paljon ja kaikkea mahdollista. No halas se mua kun erottiin mutta mistä mä nyt tiedän että haluaako se tavata vielä kun ei suoraan mitään sanonut...pitääkö mun nyt sitä jotenkin kysyä?! vai odottaa ottaako se yhtyttä vai ottaa ite ja jos niin koska ja ja ja... Pitikö sen olla niin suloinen..kai se hermostuneisuus oli osa sitä miks se oli niin sulonen.
Mun korviin ainakin kuulostaa siltä, että teillä molemmilla tais olla mukavata :).

Jos ei kuulu mitn pariin päivään, ja ite olet tärinöissäsi ja innostunutkiinnostunut, niin mikäs sua estää ottamasta yhteyksiä tähän suloisuuteen ja ehdotella näkemistä :)?
 
kahvikirahvi
no minusta meillä oli kyllä ihan mukavaa ja vaikka se olikin hermostunut ja välillä tuli hiljasta niin ite yritin olla kauheen kiva ja pitää juttua yllä ja hymyillä paljon ja kaikkea mahdollista. No halas se mua kun erottiin mutta mistä mä nyt tiedän että haluaako se tavata vielä kun ei suoraan mitään sanonut...pitääkö mun nyt sitä jotenkin kysyä?! vai odottaa ottaako se yhtyttä vai ottaa ite ja jos niin koska ja ja ja... Pitikö sen olla niin suloinen..kai se hermostuneisuus oli osa sitä miks se oli niin sulonen.
Itse varmaan laittaisin myöhemmin vaan että kiitti kivasta illasta ja jättäisin pallon sille.
 
IhQ
Niin ja öitä siis jo tässä vaiheessa..mies lähtee koht töihin yöks, viekkupaikka vapaana :D

Huomenna taas autokouluilemaan..en oo ihan varma minne se ope miut viepi, joku rata tms. jossain ja tiistaina kans oli joku ihmejuttu..en muista mutta sittenhän sen näkee. :D
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
Kuka haluaa jutella gerbiilin terran sisustuksesta =) tuolla jyrsijä palstalla on vaan jotain pentuja pulisemassa pahvirullista... Mä tahtoisin jonkun hienon taustapaperin akvaarion taakse ja oikein hienon kannon sinne ja jonkun kasvin ja kiviä ja käpyjä ja Pajua ja ja ja..... Kasville nyt käy varmaan aika äkkiä huonosti, mutta :D

Sitten miten nuo saatanan elukat lopettas tuon et purutetaan mun hieno järjestys sekunnissa kaatopaikaksi |O sain muuten aika myrskyn aikaiseksi edellisellä kommentilla "i love my gerbil 4-eva palstalla" :LOL: :ashamed:
 
Mun korviin ainakin kuulostaa siltä, että teillä molemmilla tais olla mukavata :).

Jos ei kuulu mitn pariin päivään, ja ite olet tärinöissäsi ja innostunutkiinnostunut, niin mikäs sua estää ottamasta yhteyksiä tähän suloisuuteen ja ehdotella näkemistä :)?
nokun mä sanoin sille jo että mun puolesta voitaisiin vielä tavata eikä se oikeen sanonut mitään sellasta että olisin saanut selvyyden että haluaako nähä vai ei...halatahan nyt voi vaikka ei haluiskaan tavata...vai?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä