kahvikirahvi
Tää katumusharjotus meni nyt niin äärimmäisiin ääripäihäin että en sano enää mitään.
Mutta oon silti erimieltä. Ni kerta
Mutta oon silti erimieltä. Ni kerta
Automieskuume. automieskuume, automieskuumeautomieskuumeautomieskuume.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30249073:Autokuume. Autokuume, autokuumeautokuumeautokuume.
no olis siinä ite kukanenki hermostunu jos olis sun kaa rehveilläMitä se nyt kertoo että olen jo kotona....Ei tainnut nyt ihan mennä putkeen.: /
Minen nyt yhtään tiedä haluaako se vielä tavata vai ei...minä haluisin,se oli niin sulonen vaikka niin helvatin hermostunut. Ilmaisin kyllä selvästi että kiinnostaa nähdä vielä mutta en mä tiedä mitä se ajatteli...Helvetti soikoon,miehet:headwall:
no minusta meillä oli kyllä ihan mukavaa ja vaikka se olikin hermostunut ja välillä tuli hiljasta niin ite yritin olla kauheen kiva ja pitää juttua yllä ja hymyillä paljon ja kaikkea mahdollista. No halas se mua kun erottiin mutta mistä mä nyt tiedän että haluaako se tavata vielä kun ei suoraan mitään sanonut...pitääkö mun nyt sitä jotenkin kysyä?! vai odottaa ottaako se yhtyttä vai ottaa ite ja jos niin koska ja ja ja... Pitikö sen olla niin suloinen..kai se hermostuneisuus oli osa sitä miks se oli niin sulonen.no olis siinä ite kukanenki hermostunu jos olis sun kaa rehveillä
olipa ukko sitte vaikka Kivennavalta
Sinuna ottaisin siitä eilisestä vinkistä vaarinAutomieskuume. automieskuume, automieskuumeautomieskuumeautomieskuume.
Mun korviin ainakin kuulostaa siltä, että teillä molemmilla tais olla mukavata .no minusta meillä oli kyllä ihan mukavaa ja vaikka se olikin hermostunut ja välillä tuli hiljasta niin ite yritin olla kauheen kiva ja pitää juttua yllä ja hymyillä paljon ja kaikkea mahdollista. No halas se mua kun erottiin mutta mistä mä nyt tiedän että haluaako se tavata vielä kun ei suoraan mitään sanonut...pitääkö mun nyt sitä jotenkin kysyä?! vai odottaa ottaako se yhtyttä vai ottaa ite ja jos niin koska ja ja ja... Pitikö sen olla niin suloinen..kai se hermostuneisuus oli osa sitä miks se oli niin sulonen.
no höh, ei sitte oo yhtään mopopoitsukuumettaAutomieskuume. automieskuume, automieskuumeautomieskuumeautomieskuume.
Itse varmaan laittaisin myöhemmin vaan että kiitti kivasta illasta ja jättäisin pallon sille.no minusta meillä oli kyllä ihan mukavaa ja vaikka se olikin hermostunut ja välillä tuli hiljasta niin ite yritin olla kauheen kiva ja pitää juttua yllä ja hymyillä paljon ja kaikkea mahdollista. No halas se mua kun erottiin mutta mistä mä nyt tiedän että haluaako se tavata vielä kun ei suoraan mitään sanonut...pitääkö mun nyt sitä jotenkin kysyä?! vai odottaa ottaako se yhtyttä vai ottaa ite ja jos niin koska ja ja ja... Pitikö sen olla niin suloinen..kai se hermostuneisuus oli osa sitä miks se oli niin sulonen.
Minä ajattelin sinua tänään!Iltaa :wave:. Huomasko kukaan edes etten oo ollut täällä koko viikonloppuna |O
Koko viimeyön valvoin ja mietin missä oot. Huh, onneks oot takas ni saa ens yönä nukkua. :hug:Iltaa :wave:. Huomasko kukaan edes etten oo ollut täällä koko viikonloppuna |O
Aaawww!!!! :heart:Minä ajattelin sinua tänään!
toivottavasti on kaikki muutkin paikalla, että saat varmasti unta!Koko viimeyön valvoin ja mietin missä oot. Huh, onneks oot takas ni saa ens yönä nukkua. :hug:
Mopopoitsut on niin kaukana: /no höh, ei sitte oo yhtään mopopoitsukuumetta
Tsemppiä huomiseen ja hyvät yötNiin ja öitä siis jo tässä vaiheessa..mies lähtee koht töihin yöks, viekkupaikka vapaana
Huomenna taas autokouluilemaan..en oo ihan varma minne se ope miut viepi, joku rata tms. jossain ja tiistaina kans oli joku ihmejuttu..en muista mutta sittenhän sen näkee.
nokun mä sanoin sille jo että mun puolesta voitaisiin vielä tavata eikä se oikeen sanonut mitään sellasta että olisin saanut selvyyden että haluaako nähä vai ei...halatahan nyt voi vaikka ei haluiskaan tavata...vai?Mun korviin ainakin kuulostaa siltä, että teillä molemmilla tais olla mukavata .
Jos ei kuulu mitn pariin päivään, ja ite olet tärinöissäsi ja innostunutkiinnostunut, niin mikäs sua estää ottamasta yhteyksiä tähän suloisuuteen ja ehdotella näkemistä ?
ei mitään että et olis kiva vielä tavata? pelkästään kiitos?Itse varmaan laittaisin myöhemmin vaan että kiitti kivasta illasta ja jättäisin pallon sille.