Eläimillä pitäisi olla paremmat olot. Mutta se että eläimiä käydään vapauttamassa ja maalailemassa ei ole sekään oikein, eläin kärsii siitäkin.Mitäs luonnonläheisenä luonnonystävänä olet mieltä turkistarhauksesta?
Eläimillä pitäisi olla paremmat olot. Mutta se että eläimiä käydään vapauttamassa ja maalailemassa ei ole sekään oikein, eläin kärsii siitäkin.Mitäs luonnonläheisenä luonnonystävänä olet mieltä turkistarhauksesta?
Puhumattakaan kuinka siitä kärsii kaikki muut eläimet. Minkit kuitenkin syövät kaiken mitä näkee.Eläimillä pitäisi olla paremmat olot. Mutta se että eläimiä käydään vapauttamassa ja maalailemassa ei ole sekään oikein, eläin kärsii siitäkin.
Miten turkistarhaus liittyy turkisten pitämiseen?Mitäs luonnonläheisenä luonnonystävänä olet mieltä turkistarhauksesta?
Venäläiset ovat kyllä rasittavan vanhanaikaisia tuon rahan ja rikkauksien näyttämisen suhteen. Rahat hassataan kamaliin mauttomiin mahdollisimman näyttäviin ja kiiltäviin vaatteisiin/asusteisiin, niin että näyttävät riikinkukoilta.Tyylistä päätellen taitaa Milanna olla itärajan tyttöjä..?
Postauksista huutaa tarve päteä rahalla, raukka ei vaan tajua miten paljon MYÖTÄHÄPEÄÄ hän aiheuttaa. Rumat ne vaatteilla koreilee, varmasti hän on hyvä tyyppi mutta ei tolla leveilyllä paljoa vaikutusta tehdä, johan tuolle nauraa hevosetkin...
Itse olen tarkka turkiksen alkuperästä ja tarhattua turkista en osta. Säälin niitä eläinparkoja jotka joutuvat elämään pienissä häkeissä ja huonoissa oloissa.Miten turkistarhaus liittyy turkisten pitämiseen?
Taidat olla näitä trendilampaita, jotka vastustavat ihan vastustamisen vuoksi kaikkea turkista, koska jossain joku tuottaa sitä erittäin epäeettisin keinoin?
Nimim. useita turkiksia ja turkishattuja, yksikään ei ole tarhatusta turkiksesta tehty.
Ja on muuten ekologinen vaihtoehto pukeutua turkikseen, kestää sukupolvelta toiselle.
Tirsk ...Venäläiset ovat kyllä rasittavan vanhanaikaisia tuon rahan ja rikkauksien näyttämisen suhteen. Rahat hassataan kamaliin mauttomiin mahdollisimman näyttäviin ja kiiltäviin vaatteisiin/asusteisiin, niin että näyttävät riikinkukoilta.
Joko "tyylikkäät" minimekot ja kultakorssit tai leggarit ja t-paita. Välimuotojahan ei tunneta.Tirsk ...
En tunne sellaisia venäläisiä vaikka meitä on varmasto monen junaan. Mistä edes tiedät että venäläinen olen? Niin ja venäläiset naiset ainakin osavat pukeutua hienosti, ei ihan joka maassa tätä näy, he sentään pitävät kauiniit mekot ja muut tyylikkäät vaatteet päällä ja ovat huoletettuja, jotkut taas muissa maissa eivät halua hyväksyä mitä muuta kun kun legginksit ja t-paidat, todella naisellista ja kun velä kerran eletään.
Pakko lisätä että minua ainakin ei häiritse jos jonkun mielestä olen rasittavat tai ärsyttävä siksi koska nainen olen .
Ihanan kallista.
Mun mielestä kaikki turkikset tulisi kieltää, kunnes niitä osataan tuottaa eettisemmin ja turhaa kärsimystä eläimelle aiheuttamatta.Miten turkistarhaus liittyy turkisten pitämiseen?
Taidat olla näitä trendilampaita, jotka vastustavat ihan vastustamisen vuoksi kaikkea turkista, koska jossain joku tuottaa sitä erittäin epäeettisin keinoin?
Nimim. useita turkiksia ja turkishattuja, yksikään ei ole tarhatusta turkiksesta tehty.
Ja on muuten ekologinen vaihtoehto pukeutua turkikseen, kestää sukupolvelta toiselle.
Mä jo hain xsEn mä, en kumpaakaan! Mä pärjään niin vähillä tavaroilla että taskut riittävät.
Inhoan kaikenmaailman veskoja.