Enhän minä ole mitään vielä vastannut, mutta siis tuohon kokoon on vaikea kenenkään muun sanoa. Itse ottaisin nyt mahd. suuren varmaan kun tarvitsen paljon tilaa laukuissa.Mä taas rakastan Michael Kors Metallic laukkuja . Mulla on musta ja violetti haluan kulta sinisien vaateiden kanssa. Mutta kun en osaa päättää kokoa. Ken guru en ksyy mielipidettä laukusta kysyn koosta , koska tiedän että laukku on mun tyyliä ja ostan varmasti mutta kokoa mitä haluan en tiedä xs tai s ainakin pitäisi olla.
Kiitos kysymyksestä, niin teenkin ja aika paljon jopa vähän liikakin kaikenlaistaOotko koskaan miettinyt, että alkaisit tehdä elämälläsi muuta(kin) kuin ihannoimaan massamuotia ja kuluttamaan järjettömästi?
Mistä tällaisia saa??Itse olen miettinyt tätä eräisiin iltajuhliin.
Mä eilen unohdin ne huuta, mutta katson jos sillä myyjällä on ostaa heti... Päätin että pienen kuitenkin otan ja kulta sitten . Pelottaa jos se S koko on liian iso ja liian näkyvä sitten. Enkä tarvitse kun laittaa kännykän sinne, lompakon ja muutama meikkiä, ehkä joskus pienempi version Ipadista, en vaan hahmota kokoa ja miten mahdutan kaiken, toisalta ei ole pakko, kun voi sille toisen laukun pitää jos sen tarvitsen.Ooh, nuo mekot on upeita! Varsinkin tuo sininen. Ja tuo turkis... upeita värejä.
Olen alkanut etsiä pikkujoulu vaatteita kun niitä on tiedossa taas useammat.
Tuosta laukusta ostaisin ehkä sen pienemmän, koska käyttäisin juhlissä ja kokkareilla niin ei tarvitsisi mahtua "koko omaisuus" mukaan niin kuin joskus.
Millaisia kenkiä olet suunnitellut noihin mekkoihin?