Mitä kokoa sinä olisit ostanut?

Mä taas rakastan Michael Kors Metallic laukkuja :p. Mulla on musta ja violetti haluan kulta sinisien vaateiden kanssa. Mutta kun en osaa päättää kokoa. Ken guru en ksyy mielipidettä laukusta kysyn koosta :), koska tiedän että laukku on mun tyyliä ja ostan varmasti mutta kokoa mitä haluan en tiedä xs tai s ainakin pitäisi olla.

Ken guru
Mä taas rakastan Michael Kors Metallic laukkuja :p. Mulla on musta ja violetti haluan kulta sinisien vaateiden kanssa. Mutta kun en osaa päättää kokoa. Ken guru en ksyy mielipidettä laukusta kysyn koosta :), koska tiedän että laukku on mun tyyliä ja ostan varmasti mutta kokoa mitä haluan en tiedä xs tai s ainakin pitäisi olla.
Enhän minä ole mitään vielä vastannut, mutta siis tuohon kokoon on vaikea kenenkään muun sanoa. Itse ottaisin nyt mahd. suuren varmaan kun tarvitsen paljon tilaa laukuissa.

Ken guru, juu erilainen tyyli on :D tai ainakin monien mielestä...

Mä kans luulen jos huudan pienen tai huudan sen mustan siellä, kun tämä mallinen haluan mustanakin, mulla mustana sellainen enemmän pyöreä nyt.

Dnky
Tyylistä päätellen taitaa Milanna olla itärajan tyttöjä..? ;)
Postauksista huutaa tarve päteä rahalla, raukka ei vaan tajua miten paljon MYÖTÄHÄPEÄÄ hän aiheuttaa. Rumat ne vaatteilla koreilee, varmasti hän on hyvä tyyppi mutta ei tolla leveilyllä paljoa vaikutusta tehdä, johan tuolle nauraa hevosetkin...

Ooh, nuo mekot on upeita! Varsinkin tuo sininen. Ja tuo turkis... upeita värejä.
Olen alkanut etsiä pikkujoulu vaatteita kun niitä on tiedossa taas useammat.

Tuosta laukusta ostaisin ehkä sen pienemmän, koska käyttäisin juhlissä ja kokkareilla niin ei tarvitsisi mahtua "koko omaisuus" mukaan niin kuin joskus.

Millaisia kenkiä olet suunnitellut noihin mekkoihin?

Ooh, nuo mekot on upeita! Varsinkin tuo sininen. Ja tuo turkis... upeita värejä.
Olen alkanut etsiä pikkujoulu vaatteita kun niitä on tiedossa taas useammat.

Tuosta laukusta ostaisin ehkä sen pienemmän, koska käyttäisin juhlissä ja kokkareilla niin ei tarvitsisi mahtua "koko omaisuus" mukaan niin kuin joskus.

Millaisia kenkiä olet suunnitellut noihin mekkoihin?
Mä eilen unohdin ne huuta, mutta katson jos sillä myyjällä on ostaa heti... Päätin että pienen kuitenkin otan ja kulta sitten :). Pelottaa jos se S koko on liian iso ja liian näkyvä sitten. Enkä tarvitse kun laittaa kännykän sinne, lompakon ja muutama meikkiä, ehkä joskus pienempi version Ipadista, en vaan hahmota kokoa ja miten mahdutan kaiken, toisalta ei ole pakko, kun voi sille toisen laukun pitää jos sen tarvitsen.

Juu nämä mekot ovat upeita....hetki etsin sinulle yhden hienon sivun sieltä saa aivan ihania juuri bandage mekkoja :p.. täältä Cap Sleeves Allover Bandage Dress Royal Blue Outlet Shop [Cap Sleeves Royal Blue] - $165.00 : Cheap Bandage Dresses Online, Wholesale Price Bandage Dresses Outlet suht edullisia ja aika kivoja päällä.

Kengät ajattelin joko mustat tai mustat missä on jotain pikkasen kulta, kesällä ihan kultaisia voi käyttää/ korot.

Yhteistyössä