The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tein myös mokkapaloja kun löysin tomusokeria kaapin perukoilta. Sitten huomasin että ollaan ukkokullan kanssa kaksin, joten nyt on pellillinen omenapiirakkaa ja pellillinen mokkapaloja joita ei voi heittää hukkaan :saint:
Meinaatte ihan [SIZE=1[COLOR="#E6E6FA"]]sokeri[/COLOR][/SIZE]humalat heittää :rolleyes:?



:O - no hittojako tohon jäi tommoset sulkeiset näkyville, mie en ossaa mitn :snotty:
 
Viimeksi muokattu:
Muumeista kuultua:

Niiskuneiti: Niisku näyttää meille tänään härvelinsä.
Muumipeikko: miten sait hänet suostumaan? Minut hän käännyttää aina pois vaikka kuinka vongun!
Niiskuneiti: höh, siihen vaaditaan vain naisellista oveluutta ja viehätysvoimaa :vampire:

:LOL:
mä muistan ton, se oli se lentohärveli. Hävetti oikein kun lapset katseli Muumeja ja mä repeilin niille kommenteille
 
  • Tykkää
Reactions: (Laura)
Tisseistä, kun puhutaan, niin musta tuntuu et oon laihtunu..tisseistä siis |O No mut tänään sit päätin hoivata itteäni hampurilaisaterialla.. aamupalaksikin tuli otettua lasagnea, kun jäi eiliseltä, lounaaksi tylsästi riisiä ja pihvejä, ja tuo hamppari oli vain välipala.. Kohta vois taas kokata jotain iltapalaksi.. perunoita ja kanan leikkeitä sulatejuustolla :p
 
  • Tykkää
Reactions: poika
No jos nyt sairaana yhdesti kommentoin tissejä (vaikka se on hyvin moukamaista), niin mulla on nyt upeat tissit! Ne on pinkeet ja isot ja melkein vois luulla et oon saanu silikonia näihin! Kyllä mä suren isosti kun tää menee ohi. Pitääkin muistaa ottaa paljon kuvia raskausajasta, kaikilla on niitä ällö revenneitä mahakuvia, mut hitto mää kehystän nää tissit seinälle! Ja kipsimuotin teen kanssa niin voin pitää sitä myöhemmin T-paidan alla..
 
  • Tykkää
Reactions: EiEnääTilaaMuille
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä