The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ehkä irl kaappasi kaikki :D

Me ollaan muksun kanssa kipeitä. Päivä on mennyt sohvalla lojuen ja torkkuen.
Mullakin mennyt maatessa. Poju astui ulkona orapihlajan piikkiin ja se upposi noin 3cm matkan, nyt on jalka paketissa ja sekin on sohvapotilaana. Onneksi osasin itse sitoa, ei ois huvittanut heti lähteä takaisin sairaalaan.. :whistle:

Jospa teilläkin menis lunssat nopeasti ohi.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Mä oon ollut ahkera ja säästänyt, kaupassa oli paljon erilaisia lihapaketteja eurolla. Oon paistanut niitä pakkaseen. Omenapiirakkaa ja mokkapalojakin paistoin
 
:ashamed:

Ei oikeen osaa kuitenkaan hyppiä ilosta ku tietää miten hankalaa siitä ajokokeesta tulee. Montakohan lisätuntia sitä tarviikaan. Oon niin tyhymä etten saa sitä vekotinta toimimaan niinku pitäis. Liikaa liikkuvia osia.
On niin jälkeenjääny olo.: / Tuntuu niin vanhaltakin. Ope parka..
Eeeeiiikä me nyt tolla tavalla suostuta ajattelemaan tässä ollenkaan. Kyllä se nyt vaan, Ihkunen, on sillä tavalla, että parempi on vain ohjelmoida se pääkoppanen - :kiss: - kohti sitä väistämätöntä tosiasiaa, että - kortin sieltä saat ja maailman valloituksesi voi alkaa :)!

Ja jos ei - mukamas - ekalla kerralla irtoa, niin sitten toisella.
 
(Laura) - kiesus sentään, johan se sulle sitten aivan kamalaa tautia pukkas :O :hug:

Olehan maltillinen sen toipumises kanssa, yhtään et sitten hötkyile siellä vaan olet todellakin kuningattarena käskyjä jakelemassa ja palvelua saamassa :attn:
 
Spencer Hastings
Lauantai ja jään himaan tekee linssipihvejä ja pesee pyykkiä :D

En vaan vielä siedä humalaisia ihmisiä kun on itse selvinpäin. Rasittavaa. No huomenna ois iso kirpputori aamulla, jos sinne suhais.

Oisko teillä jotain elokuvaehdotuksia illaksi?
 
Lauantai ja jään himaan tekee linssipihvejä ja pesee pyykkiä :D

En vaan vielä siedä humalaisia ihmisiä kun on itse selvinpäin. Rasittavaa. No huomenna ois iso kirpputori aamulla, jos sinne suhais.

Oisko teillä jotain elokuvaehdotuksia illaksi?

...mun tekis niin kovin kattoa Ps. I Love You :snotty:....se on jotenkin :heart: ja nessujen kera kiitos :D

Mimmonen leffamaku sulla on? Tyrkkääkö kauhutrilleri meininkiä, jotta ihuna halinalle saa vanuineen melkoista vatkuttelua vai haluutko nauraa hihitellä itsesi kippuralle :)?
 
Spencer Hastings
Just tollasta P.S. I Love You tyylistä! Draamakomediaa, hömppää jne. Mitä enemmän kauniita naisia, komeita miehiä ja ihania vaatteita ja asuntoja niin tykkään. Jotkut draamat ilman verenlennättämistä ja yliluonnollisia juttuja natsaa myös.
 
IhQ
Halit Kaisille ja Lauralle ja ja ja..kaikille muillekin! :hug:

Miun hömppäleffalemppareihin kuuluu mm.Kuinka hukata kundi 10 päivässä ja Holiday..Bridget Joneseja unohtamatta :D

P.S. I love you oli ihan kamala...itketti ihan hirveesti :'(
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä