The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...mie poistun keittiön sotkemiseen :wave:...lähden veivaamaan lasagnea nälkäisille...

Ja koska näemmä torpassa käy väkikato ankaranpuoleisesti eli meitsi jää itekseen pitämään jöötä tänne pellonlaitaan (toi herttainen potilas on upoutuneena toviksi omiin ajanviettoihinsa tässä, ts. pelaa luvan kanssa koneella), niin saankin ite myös pihamaalla vottostella ja puuhastella. Nyt just ei haittaa ollenkaan moinen :)
 
huomenta :flower: ja :halit: a2ämmälle

mahtuiskohan sinne ketjukämppään vielä yks?
Eiköhän yhelle ruutikselle aina tilaa löydy :kiss:

Henkisesti raskain osuus tässä on se, että pojat jää kirjoille isälleen, toki joka toinen viikko on iltapäivät ja illat mulla, mutta yöpyy isällä. Tuohon kaikkeen kiteytyy se, miksi tää on niin helvetin vaikeaa, eikä se päätöksen teko ollu yhden illan tulos.

Mut onneksi mun lapsilla on maailman paras isä, nii on ees se asia kunnossa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30245139:
Eiköhän yhelle ruutikselle aina tilaa löydy :kiss:

Henkisesti raskain osuus tässä on se, että pojat jää kirjoille isälleen, toki joka toinen viikko on iltapäivät ja illat mulla, mutta yöpyy isällä. Tuohon kaikkeen kiteytyy se, miksi tää on niin helvetin vaikeaa, eikä se päätöksen teko ollu yhden illan tulos.

Mut onneksi mun lapsilla on maailman paras isä, nii on ees se asia kunnossa :)
:hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30245139:
Eiköhän yhelle ruutikselle aina tilaa löydy :kiss:

Henkisesti raskain osuus tässä on se, että pojat jää kirjoille isälleen, toki joka toinen viikko on iltapäivät ja illat mulla, mutta yöpyy isällä. Tuohon kaikkeen kiteytyy se, miksi tää on niin helvetin vaikeaa, eikä se päätöksen teko ollu yhden illan tulos.

Mut onneksi mun lapsilla on maailman paras isä, nii on ees se asia kunnossa :)
Tuohan on oikeastaan sivuseikka missä lapset on kirjoilla kunhan molemmat vanhemmat on kuitenkin aktiivisesti mukana lasten elämässä
 
kahvikirahvi
Mun iskä on vähän hiljanen mörökölli, mut sen sydän on täyttä kultaa ja sen puoleen voi kääntyä aina hädän hetkellä. Ei oo mitään mitä se ei kirahvityttärensä puolesta tekisi.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
kahvikirahvi
Mun äitistä on kuoriutunu sellanen ikävä piirre ko se on opiskelun puoleata vaan viikonloput kotona, niin se tuntuu odottavan et mulla ei olis mitään muuta elämää ko rampata siellä alvariinsa ja se ottaa välillä nokkiinsa ko mulla on muuta viikonloppuohjelmaa.

Muuten se on ihana. Se olis halunnu ostaa puolikkaalle vaatteita mut ku ei tienny mitä kelpuutan niin se käski mennä ostamaan ite ja siirsi rahaa niihin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30245165:
:hug:

Ei oo omassanikaa kehumista. Jotain sentään tehnyt oikein, tässäkin elämässä.
Taaperosta asti alistanu, en parivuotiaasta eteenpäin saanut itkeä, uhkasi aina antaa selkään jos en heti lopettanut. Lisäksi monia muita ihan perseestä olevia asioita.
 
...punasipulia, valkosipulia, basilikaa, oreganoa, tomaattia...ihana tuoksu!

Ja italopoppia siihen lisäksi luukuttamaan, niin johan käy kepeästi ruuanlaitto ja sotkeminen ja keittiön lattian luuttuaminen näissä jo kohta puhkijoratuissa villasukissa :heart:

Jatketaan...)
 
IhQ
HopeaToffeelle ja pienelle paranemisia! Ehdottomasti vähän herkkuja ja kotileffaa sit :)


Omat vanhemmat on ihan ok. Onhan niiden kanssa saanu välillä taistella mut ei mitään vakavaa. Äiti on vähän hössä mut iskä puuttuu asioihin vain huolestuessaan..esim.kyselee onko raha-asiat ok jne.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä