huomenta, nyt kun on saatu koiran hihna ja polkupyörä erotettua toisistaan niin työt kutsuvat. olen aikas varma että tästä tulee tosi kiva päivä.
Tää shoppailu on kummasti helpottanut sen jälkeen kun tytär meni töihin, ainaki mun kukkaro tykkää:hug:....pitkää siimaa...ja pakkaa varoiksi kassiin mukaan paperipussia :snotty:...jotta henki kulkee ja niin päin pois....
Eiköhän yhelle ruutikselle aina tilaa löydy :kiss:huomenta :flower: ja :halit: a2ämmälle
mahtuiskohan sinne ketjukämppään vielä yks?
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30245139:Eiköhän yhelle ruutikselle aina tilaa löydy :kiss:
Henkisesti raskain osuus tässä on se, että pojat jää kirjoille isälleen, toki joka toinen viikko on iltapäivät ja illat mulla, mutta yöpyy isällä. Tuohon kaikkeen kiteytyy se, miksi tää on niin helvetin vaikeaa, eikä se päätöksen teko ollu yhden illan tulos.
Mut onneksi mun lapsilla on maailman paras isä, nii on ees se asia kunnossa
Sulla on sentään se etu puolellas :hug:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30245139:Mut onneksi mun lapsilla on maailman paras isä, nii on ees se asia kunnossa
Tuohan on oikeastaan sivuseikka missä lapset on kirjoilla kunhan molemmat vanhemmat on kuitenkin aktiivisesti mukana lasten elämässäAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30245139:Eiköhän yhelle ruutikselle aina tilaa löydy :kiss:
Henkisesti raskain osuus tässä on se, että pojat jää kirjoille isälleen, toki joka toinen viikko on iltapäivät ja illat mulla, mutta yöpyy isällä. Tuohon kaikkeen kiteytyy se, miksi tää on niin helvetin vaikeaa, eikä se päätöksen teko ollu yhden illan tulos.
Mut onneksi mun lapsilla on maailman paras isä, nii on ees se asia kunnossa
Hyvä, että joillakin on hyvät isät. Omalla kohdalla se on maailman paskin.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30245139:Mut onneksi mun lapsilla on maailman paras isä, nii on ees se asia kunnossa
:hug:Hyvä, että joillakin on hyvät isät. Omalla kohdalla se on maailman paskin.
:hug:Hyvä, että joillakin on hyvät isät. Omalla kohdalla se on maailman paskin.
Taaperosta asti alistanu, en parivuotiaasta eteenpäin saanut itkeä, uhkasi aina antaa selkään jos en heti lopettanut. Lisäksi monia muita ihan perseestä olevia asioita.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30245165::hug:
Ei oo omassanikaa kehumista. Jotain sentään tehnyt oikein, tässäkin elämässä.
Meillä pörrää apk. Sitä sais kyllä pyörittää 2x päivässä. On kyllä mulla hankintalistalla kun muutan. Sohva pitää myöskin saada. Muuten mulla on kaikki. Me tehtiin vaihtokauppaa, mä vaihoin pakastimen sohvaanHuomenta!
Teekuppi kädessä ja löhöasento Pyykkikone pyörii. Näin se viikonloppu sit taas on potkastu käyntiin.
Hei toihan on ihan hirveetä :'( :hug:Taaperosta asti alistanu, en parivuotiaasta eteenpäin saanut itkeä, uhkasi aina antaa selkään jos en heti lopettanut. Lisäksi monia muita ihan perseestä olevia asioita.