The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30245150:
Nii huomenta. Kaikille kiitokset haleista, lunastan ne sitte ku siltä tuntuu :hug: Se hetki koittaa vielä, viimeistään muuton hetkellä.

Muutenkin tuntuu, että löytyyhän niitä ihmisiä tosta ympäriltä avuksi, kun vaan avaa silmänsä.

Tänään saadaan kyllä niin ihania yövieraita, kirahvi ja pp :heart: Tinkuaki jos vähän reffatais :)
jos nyt ihan vähän vaan;)
 
kahvikirahvi
Meikä hurautti jo koneellisen pyykkiä, astiat on kuurattu omin pikku kätösin. Imuroin eilen mutta näyttäis olevan uusintakierrosta vaille ko rakas lapsi heitteli kissan raksut pitkin kämppää..
 
Onks täällä ketään joka tilailis cdon.comista levyi...Onks se iisipiisi ja hyvä mesta tilata? Nyt sais ne levyt mitä haluisin niin alle 9e niin meinasin et jos tilais mutta en ole kyseisestä puljusta mitään koskaan tilannut.
 
kahvikirahvi
Onks täällä ketään joka tilailis cdon.comista levyi...Onks se iisipiisi ja hyvä mesta tilata? Nyt sais ne levyt mitä haluisin niin alle 9e niin meinasin et jos tilais mutta en ole kyseisestä puljusta mitään koskaan tilannut.
Oon tilannu ja on se ihan jees. Ei oo ollu valittamista. Meinasin saada yhen tuotteen kahteen kertaan ku unohdin et olin jo saanut sen ja valitin ku kestää ja ne oli jo lähettämässä sitä uudestaan ennenkun tajusin korjata :D
 
...vaan nyt mä häippäsen niin sanotusti linjoilta :wave:

Ulkona on niiiiin nätti ilma :heart:, että - nauttikaa elostanne ja olostanne, tehkää runsaasti poskijumppaa hymyjenne kanssa ja hullutelkaa villisti ja ylitsevuotavasti! Pitäkää sydämestänne ja itsestänne huolta :heart: :kiss:
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30245375:
Otahan se muuten mukaan, niin voidaan kattella sitte iltasella :p L-koodista muistaakseni oli kyse :)
Joo, neloskaudesta. Mulla on nyt vitonen menossa, neljä jaksoa kattomatta :D Mulla puuttuu siitä ekasta kaudesta vika levy, se on luultvasti jääny joohnkin ämpärin dvd-koteloon koska se ei ollu niistä koskaan kovin tarkka, eikä se oo täs puolentoista vuoden aikana vielä suostunu kattomaan josko sitä löytyis..
 
kahvikirahvi
...vaan nyt mä häippäsen niin sanotusti linjoilta :wave:

Ulkona on niiiiin nätti ilma :heart:, että - nauttikaa elostanne ja olostanne, tehkää runsaasti poskijumppaa hymyjenne kanssa ja hullutelkaa villisti ja ylitsevuotavasti! Pitäkää sydämestänne ja itsestänne huolta :heart: :kiss:
Mie taidan vaan tuuletella. Keuhkojani, koska puolikas on taas niin ihana..... :kieh:
 
No niiiiin, kotona taas! Lähin työterveyteen torstaina ja crp oli sen aamun labroissa 166, niin laittoivat minut sairaalaan! |O sielläpä makasin entisten työkavereiden passattavana kunnes itkin ja rukoilen itseni kotiin aamulla. Mulla on ärhäkkä henkitorven tulehdus.
 
No niiiiin, kotona taas! Lähin työterveyteen torstaina ja crp oli sen aamun labroissa 166, niin laittoivat minut sairaalaan! |O sielläpä makasin entisten työkavereiden passattavana kunnes itkin ja rukoilen itseni kotiin aamulla. Mulla on ärhäkkä henkitorven tulehdus.
No voi sun pentele! Onko nyt yhtään parempi? Nyt vaan lepoa ja saa muut passta,et kyllä tee yhtikäs mitään. :hug:
 
IhQ
Juhuu!!! Ihkunen :kiss: - mehän sanottiin että sä näytät mistä närhi pissii :)! Aivan loistavaa, nyt jos koskaan se etumus kohdallensa ja loistava hymy kauniille kasvoillesi :flower:
:ashamed:

Ei oikeen osaa kuitenkaan hyppiä ilosta ku tietää miten hankalaa siitä ajokokeesta tulee. Montakohan lisätuntia sitä tarviikaan. Oon niin tyhymä etten saa sitä vekotinta toimimaan niinku pitäis. Liikaa liikkuvia osia.
On niin jälkeenjääny olo.: / Tuntuu niin vanhaltakin. Ope parka..
 
:ashamed:

Ei oikeen osaa kuitenkaan hyppiä ilosta ku tietää miten hankalaa siitä ajokokeesta tulee. Montakohan lisätuntia sitä tarviikaan. Oon niin tyhymä etten saa sitä vekotinta toimimaan niinku pitäis. Liikaa liikkuvia osia.
On niin jälkeenjääny olo.: / Tuntuu niin vanhaltakin. Ope parka..
Höpö höpö. Tottakai sä saat ajokokeen läpi. Jos et ekalla niin jollain toisella kertaa!
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä