F A N T A S T I S T A
Kokoomusta äänestäneet jonottavat ruokaa paremminvointivaltiossa?Köyhien ja työttömien määrä lisääntyy ja silti toimeentulotuen saajia ja työttömiä pidetään pummeina jotka elävät herroiksi.
![]()
Noh, toimeentulotukien varassa elävien määrää saa vähennettyä vähentämällä toimeentulotukia.Köyhien ja työttömien määrä lisääntyy ja silti toimeentulotuen saajia ja työttömiä pidetään pummeina jotka elävät herroiksi.
Mainittiin tuolla:Eihän aha minnekään ole kadonnut. Se vaan vaihtaa paikkaa:
Salainen osakassopimus jakaa vallan Terveysrahastossa - HS.fi - Talous
Mitä niille köyhille sitten pitäis tehdä? Ottaa kaikki tuet pois ja antaa kuolla nälkään?selittäkää minulle miten nykyinen hallitus on aiheuttanut tämän tilanteen, etenkin kokoomus?Perustelkaa kerrankin kunnolla niin ehkä en yhtäkkiä äänestäisikään kun teillä on niin valtavan hyvät perustelut asialle. Miten lamaa auttaa se, että annettaisiin enemmän tukia köyhille eli lisää lainaa vaan??
Ilman rahaa on tosiaan paha kuluttaa ja ilman kuluttajia ei bisnes kulje ja ilman bisnestä ei ole työpaikkoja ja ilman työpaikkoja ei ole rahaa.Alkuperäinen kirjoittaja se litystä;30243114:No eihän kukaan voi kuluttaa loputtomiin?
Valtiovarainministeri
Yleisesti ihmiset eivät ymmärrä valtion taloudesta yhtään mitään. Ihmiset ajattelevat vain itseään.selittäkää minulle miten nykyinen hallitus on aiheuttanut tämän tilanteen, etenkin kokoomus?![]()
Kokoomus on ollut pm- tai vvm-puolue vuodesta 2007 lähtien ja siten suurimmassa vastuussa nykyisestä tilanteesta.selittäkää minulle miten nykyinen hallitus on aiheuttanut tämän tilanteen, etenkin kokoomus?Perustelkaa kerrankin kunnolla niin ehkä en yhtäkkiä äänestäisikään kun teillä on niin valtavan hyvät perustelut asialle. Miten lamaa auttaa se, että annettaisiin enemmän tukia köyhille eli lisää lainaa vaan??
Pistä vielä 10 vuotta lisää tuohon niin ollaan aika lähellä totuutta.Eikö tässä oo ollu lama ja taantuma jo suurinpiirtein vuodesta 2009 lähtien...
Tässä lisää aiheesta:Eihän r a h a minnekään ole kadonnut. Se vaan vaihtaa paikkaa:
Salainen osakassopimus jakaa vallan Terveysrahastossa - HS.fi - Talous