Kun oli vielä normaaliaika, niin sain nukuttuakin normaalisti.
vierailija 02.04.2025 #3 mua väsyttää mutta ei viitsis mennä nukkumaan kun olisi kiva nyhvätä kännykkää. huomenna on kyllä aikainen herätys, aamuvuoro.
mua väsyttää mutta ei viitsis mennä nukkumaan kun olisi kiva nyhvätä kännykkää. huomenna on kyllä aikainen herätys, aamuvuoro.
vierailija 03.04.2025 #5 Sinä et pysty asiaan vaikuttamaan millään tavalla. Hyväksy asia ja rentouduta itsesi, niin saat nukuttua
Sinä et pysty asiaan vaikuttamaan millään tavalla. Hyväksy asia ja rentouduta itsesi, niin saat nukuttua
vierailija 03.04.2025 #6 Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti mua väsyttää mutta ei viitsis mennä nukkumaan kun olisi kiva nyhvätä kännykkää. huomenna on kyllä aikainen herätys, aamuvuoro. Click to expand... nyhvätä? Mitä se on muilla kielillä?
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti mua väsyttää mutta ei viitsis mennä nukkumaan kun olisi kiva nyhvätä kännykkää. huomenna on kyllä aikainen herätys, aamuvuoro. Click to expand... nyhvätä? Mitä se on muilla kielillä?