Mä pyrin tagaamaan paikat joissa käynKaupan hissin oveen oli tussilla kirjoitettu Bitch. Ihan kiva, kiitti.
Mä pyrin tagaamaan paikat joissa käynKaupan hissin oveen oli tussilla kirjoitettu Bitch. Ihan kiva, kiitti.
Jos ei helpota niin menen maanantaina.Iltaa!
Minervalle :hug:
Kaikki sairaat mars lääkäriin! Keuhkoputken tulehdus ja keuhkokuume parantuvat hurjan paljon nopsemmin lääkkehillä kuin ilman.
Mies on taas yövuorossa, en tykkää.
Kärsivällinen kituja siis.Jos ei helpota niin menen maanantaina.
Huomenna on töissä vähän porukkaa. Ei viitsi kaveria jättää yksin. Käyn ainaskin kääntymässä.Kärsivällinen kituja siis.
Vastasin!:attn: Pitkäkaula laiton sulle yksäriä:attn:
yinksu haluaa tehä meille muille selväksi, että se on sun erikoissuosiossa ja vaihtelette tämän tästä yyveetäVastasin!
Miks niistä pitää ilmottaa täällä? Mie saan kyllä sen vittumaisen ponnahduslaatikon tähän näytölle ja ykkösen kuivan tonne yläkulmaan aina ko yyvee tulee
en mää tiedä En mä yleensä ilmottele.Vastasin!
Miks niistä pitää ilmottaa täällä? Mie saan kyllä sen vittumaisen ponnahduslaatikon tähän näytölle ja ykkösen kuivan tonne yläkulmaan aina ko yyvee tulee
Onks toi nyt reiluu hei? Toiset tulee vaan kateelliseks.yinksu haluaa tehä meille muille selväksi, että se on sun erikoissuosiossa ja vaihtelette tämän tästä yyveetä
miten niin tämän tästä?! Ja kyllä täällä on muutkin ilmotellut,en ole ainoa. no,pyydän anteeksi että erehyin tähän nyt ja en tee sitä toiste.yinksu haluaa tehä meille muille selväksi, että se on sun erikoissuosiossa ja vaihtelette tämän tästä yyveetä
elä ny suutu jos ihan pikkusen kiusiimiten niin tämän tästä?! Ja kyllä täällä on muutkin ilmotellut,en ole ainoa. no,pyydän anteeksi että erehyin tähän nyt ja en tee sitä toiste.
Ironia on toisinaan kovin ironistavitsi, aika sanaseppo toi pitsi
musta sen huumorin sävy on sopevan musta
:stick:Saisinko avaria? Oon taas lukemassa ukrainasta, venäjästä ja natosta.
Eeeeii, kyl nää ihan miehiltä näyttää.jos ne iholla-miehet on salaa ämmiä?
Varo etteise tikku jää silmäluomen alle silleen ettei silmiä saa kiinni ja pakko lukee vaan lisää.:stick:
Öitä :kiss:. Tulipahan pahat aatokset sylkäistyä pihalle :hug:. Ei vaivaa unissa.Öitä. Pienen pieni kilahtaminen vielä illan päätteeks ja nukkumaan.:ashamed: