ikiuni
Mulle ne tarkoittaa samaa asiaa.ei,pupuilu on herkkistä ja nussiminen on pelkkää reikään nusasuu.Sit on rakastelu joka on sensuellia ja mukavaa.
Mulle ne tarkoittaa samaa asiaa.ei,pupuilu on herkkistä ja nussiminen on pelkkää reikään nusasuu.Sit on rakastelu joka on sensuellia ja mukavaa.
joo mut palstalla ei käytetä niin brutaalia ilmaisua kuin nussiminen. Siitä tulee kauhistusreagtioita.Eiks pupuilu ja nussiminen ole sama asia?
Vai silleen.joo mut palstalla ei käytetä niin brutaalia ilmaisua kuin nussiminen. Siitä tulee kauhistusreagtioita.
Mulle ei.Mulle pupuilu on sellasta sylissä nyhjäämistä ja suukottelua ja aww aww aww meininkiä,nussiminen sellasta et nyt nussitaan vaikka sitten vaan pikasestiu,humps humps ja bän bäng ja sit rakastelu sellasta pitkän kaavan mukaan alusta loppuun asti toinen huomioiden ja hellästi ja rajusti eli koko kirjo.Mulle ne tarkoittaa samaa asiaa.
tai kuksiminen, bylsiminen, painaminen...mites paneminen ja naiminen?
onko nekin bannassa?
Ei ihme ettei tää tukkoisuus lähde, kun ei oo ne hommat oikein kiinnostanut tässä kunnossa :ashamed:no höh, kyllähän kaikki tietää että yskä lähtee yskimällä ja nuha nussimalla
onks se tupakkayskää vai sellasta kipeän ihmisen yskää?Vitun yskä. Alkaa ärsyttää.
Sellaista että ihan ku yskis keuhkot pihalle. Keuhkoihin koskee. Päivällä oli vähän lämpöä kun mittasin töissä. Selällään ollessa hengitys rohisee. Ja on pientä nuhaa.onks se tupakkayskää vai sellasta kipeän ihmisen yskää?