Ei varsinaisesti mut ei nyt ihan odotettukaan tätä uutista vielä.otan osaa. Oliko äkillinen ja odottamaton tapahtuma?
Ei varsinaisesti mut ei nyt ihan odotettukaan tätä uutista vielä.otan osaa. Oliko äkillinen ja odottamaton tapahtuma?
voimia teille!:hug:Että semmoinen päivä. Anoppi soitti aamulla miehelle et oli löytänyt appiukon kuolleena sängystä.
Voi ei :hug:Että semmoinen päivä. Anoppi soitti aamulla miehelle et oli löytänyt appiukon kuolleena sängystä.
Keitä vaan jos siltä tuntuu.Jaksamisia :hug:
Kauhea ku on niin kova väsy ääääää. Keitteliskö iltakahvit, kupuravittu papu-vihannes-nuudelihässäkällä. Jos kofeiinin voimalla jaksais taas olla äiti, valvoa ja ottaa illasta pienen puhelinmaratonin.
:O Aikamoiselta safkalta kuulostaa.Jaksamisia :hug:
Kauhea ku on niin kova väsy ääääää. Keitteliskö iltakahvit, kupuravittu papu-vihannes-nuudelihässäkällä. Jos kofeiinin voimalla jaksais taas olla äiti, valvoa ja ottaa illasta pienen puhelinmaratonin.
oot vissiin orkutellu omines vähän liikaa kun on käsikin jo huonossa hapessaJokapäiväinen orkku:heart:
mistäs sä tiedät millon oon saanut. ja sitäpaitsi mulla on vasen käsi kipee ja olen oikee kätinen.oot vissiin orkutellu omines vähän liikaa kun on käsikin jo huonossa hapessa
tarttisit kyrpää
:hug:Että semmoinen päivä. Anoppi soitti aamulla miehelle et oli löytänyt appiukon kuolleena sängystä.
:O herrajjumala! Eilen olit niin ujoa poikaa ettet kehannu nuhalääkettä mainita!oot vissiin orkutellu omines vähän liikaa kun on käsikin jo huonossa hapessa
tarttisit kyrpää
kyllä se mulle uskaltaa tollasia heitellä kun tietää että ollaan samanlaisia:O herrajjumala! Eilen olit niin ujoa poikaa ettet kehannu nuhalääkettä mainita!
Ehkä se on jotain intialaista kuten tämä kyltti::O Aikamoiselta safkalta kuulostaa.
Ehkä se on jotain intialaista kuten tämä kyltti:
:stick:eläpä yinksu liiottele, ei tämmönen vanha hirvas jaksa enää pupuilla semmosta määrää mitä sää
mää saan kenet vaan jaksamaan vaikka luulee ettei jaksais:xmas:eläpä yinksu liiottele, ei tämmönen vanha hirvas jaksa enää nussia semmosta määrää mitä sää
ei,pupuilu on herkkistä ja nussiminen on pelkkää reikään nusasuu.Sit on rakastelu joka on sensuellia ja mukavaa.Eiks pupuilu ja nussiminen ole sama asia?