Mä niin nauran vedet silmissä, Toverit.no en nyt ehkä ihan vielä puhuis toveruudesta mutta ei mulla toisaalta ole tarvetta olla eri mieltä kaikesta vaan siks että sää olet sää
Mä niin nauran vedet silmissä, Toverit.no en nyt ehkä ihan vielä puhuis toveruudesta mutta ei mulla toisaalta ole tarvetta olla eri mieltä kaikesta vaan siks että sää olet sää
Miksi kysyt?Alkuperäinen kirjoittaja taas mennään;30239781:Btw, onko sulla mies1 naista?
Ihan yleisestä mielenkiinnosta, ilman sarvia ja hampaita Ajattelin vaan kun vaikuttaa, että suomalaisen naisen/naisten kanssa on ehkä mennyt sukset ristiin... Oletko löytänyt kumppanin ulkomailta? Kuinka pitkä parsuhde sinulla on takana?Miksi kysyt?
Alkuperäinen kirjoittaja taas mennään;30239910:Ihan yleisestä mielenkiinnosta, ilman sarvia ja hampaita Ajattelin vaan kun vaikuttaa, että suomalaisen naisen/naisten kanssa on ehkä mennyt sukset ristiin... Oletko löytänyt kumppanin ulkomailta? Kuinka pitkä parsuhde sinulla on takana?
KiitosAlkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30240220:Olisin näin ajatusmaailmaltaan kiinnostunut hänestä. Hän kyllä ymmärtää ainakin minun naiseuttani.
Joo on se ihmeellistä.Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30239522:Jaa-a, olisipa joskus kiinnostavaa tavata yksikin tällainen nainen. En ole nimittäin ikinä reaalimaailmassa kohdannut tällaisia ihmisiä, joita kuitenkin palstalla vilahtelee jatkuvasti: naisia, joita miehet ihailevat, mutta joita muut naiset eivät voi sietää.
Sen sijaan olen tavannut naisia, joita sekä naiset että miehet ihailevat. Ja toisin kuin palstalla, yleensä ne, joista miehet kiinnostuvat ja joihin miehet ihastuvat, ovat niitä, jotka ovat myös naisten mielestä kiinnostavia ja ihailtavia. Sitten olen kyllä tavannut myös niitä, jotka tulkitsevat täysin normaalin arkisen kanssakäymisen tyyliin "miehet viihtyy aina just MUN seurassa" (luonteesta riippuen joko tulkitsee olevansa yksi jätkistä tai että kaikki miehet ihastuvat) ja usein tähän liittyy vahva tarve hakea eroa muihin naisiin. Mutta kuten sanottu, olisi hurjan kiinnostavaa tavata joskus nainen, joka oikeasti olisi sellainen, jota nimenomaan miehet ihailevat, mutta naiset eivät voi sietää.
Eli olet siis sinkku?Kiitos
Hienoa, muistutat hivenen mua Lienetkö leijona myös horoskoopiltasi kuten minä?Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30240245:Nämä ovat perheen isiä, jotka ihastuvat vilpittömyyteeni ja ihan katsekontaktiin.
Myös siihen etten pakene, vaan vien energiani kanssa ison tilan. Epävarmat naiset ovat välittömästi "kimpussani" ja mulkoilevat.
Olen nainen joka dominoi naisporukassa, olen luonteeltani johtaja, annan tilaa, mutta en jaksa jatkuvasti pitää heikkoja naisia pinnalla..johonkin asti kyllä. Olen äärettömän kiltti luonteeltani, en puhu paskaa selän takana.
MUTTA toosi toosi toosi tuhma vuoteessa:vampire:
Juu, se on se kateus. Se on semmonen ihmeellinen asia. Aina, jos joku ei susta tai sun tyylistä tykkää, niin se on luonnollisesti kateellinen.Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30240245:Joo on se ihmeellistä.
Ystävä tämän minulle valotti. Hänestä olen niin valloittava ettei naiset kestä. Itse olen vain kuka olen.
Monet naiset saavat iloa siitä että minulla on ylipainoa, harmia siitä, että olen hyvällä tavalla erikoisen kaunis ja minut kruunaa heleä nauru, iloisuus, positiivinen asenne ja hoivavietti.
En ole kohdannut yhtään miestä joka ei olisi minulle "lämmennyt". Aluksi jäyhä mies ja ehkä lopulta saan ujoltakin hymyn takaisin.
Olen niitä naisia, joiden tykö jäävät nuoret ja vanhat miehet juttelemaan kaupassa ja naiset murisee siinä vieressä. Saan naiset vasta puolleni kun kesken miehen kanssa juttelua huomioin naisen, kehumalla hiuksia tai jotakin muuta kohteliasta. Usein olen kohtelias ensin suoraan naiselle, jotta miesten ei tarvitse kuunnella autossa ristikuulustelua siitä kuka minä olen ja mitä me ollaan tehty.
Nämä ovat perheen isiä, jotka ihastuvat vilpittömyyteeni ja ihan katsekontaktiin.
Myös siihen etten pakene, vaan vien energiani kanssa ison tilan. Epävarmat naiset ovat välittömästi "kimpussani" ja mulkoilevat.
Olen nainen joka dominoi naisporukassa, olen luonteeltani johtaja, annan tilaa, mutta en jaksa jatkuvasti pitää heikkoja naisia pinnalla..johonkin asti kyllä. Olen äärettömän kiltti luonteeltani, en puhu paskaa selän takana.
Jos mä olen 20 vee kundi, niin sä olet kyllä ilmiselvä HOMO!Hienoa, muistutat hivenen mua Lienetkö leijona myös horoskoopiltasi kuten minä?
Kalat on kokemuksesta intuitiivinen, jopa eteerinen naisena. Olen tuntenut läheisesti yhden ja aika impressionistisia hetkiä oli. Herkkä ja kärsivällinen. On mulla pari miespuolistakin läheistä kalaa.Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30240278:En. Olen sekopäinen kalat ja apina Enempi apina tai no riippuu päivästä
No itse toivon. En ole "varastamassa" kenenkään miestä.Juu, se on se kateus. Se on semmonen ihmeellinen asia. Aina, jos joku ei susta tai sun tyylistä tykkää, niin se on luonnollisesti kateellinen.
- Ei, ei se ole. Se ei vaan tykkää susta.
Tä on sinänsä hassu juttu, että tunnen paljon fiksuja ja älyttömän kauniita naisia, sellaisia, jotka joku toinen nainen voisi kokea uhkaksi, mutta nä fiksut, mukavat ja kauniit naiset on kyllä tosi pidettyjä naistenkin keskuudessa.
Okei?????Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30240289:No itse toivon. En ole "varastamassa" kenenkään miestä.
Enkä halua mitään kriisejä toisille. Minusta olisi idioottimaista kävellä nokkapystyssä ohi.
En ole epäkohtelias, en hyödy siitä mitään.
Vanhempien naisten kanssa on "pahempia ongelmia".
No, olen ihan o.k, jos joku ei tykkää, en siihen kuole. Jos joku halveksii, se on hänen energiaansa.
Itse en tuhlaa aikaani vihaan, kateuteen tai mustasukkaisuuteen.
Jos mieheni haluaa pettää, hän tekee sen jos niin haluaa.. jos vihaan toista, se on minulta pois ja kateuden kanssa teen aina töitä jos huomaan olevani kateellinen..no onhan näitä piirteitä kaikissa..
mutta kyllä..naisten kanssa on toisinaan ongelmia
Selkeä signaali siitä, että vaimosi pitää sinua kitisevänä vässykkänä joka ei uskalla ottaa naista.
Seuraavalla kerralla revit mammalta sen kauhtuneen paitulin päältä ja mummokalsarit jalasta mitään kyselemättä ja otat mitä haluat vaikka olkkarin pöydällä. Tai muuten sen tekee joku toinen mies jossain vaiheessa.
Älä missään nimessä kuuntele palstafeministejä tässä asiassa. Jumalauta, ei tuossa mitään perkeleen kotitöitä tai ekstratiskauksia tarvita. Ole mies niin huomaat että naisesikin alkaa kohdella sinua sellaisena.
MIES.
WTFAlkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30240245:Joo on se ihmeellistä.
Ystävä tämän minulle valotti. Hänestä olen niin valloittava ettei naiset kestä. Itse olen vain kuka olen.
Monet naiset saavat iloa siitä että minulla on ylipainoa, harmia siitä, että olen hyvällä tavalla erikoisen kaunis ja minut kruunaa heleä nauru, iloisuus, positiivinen asenne ja hoivavietti.
En ole kohdannut yhtään miestä joka ei olisi minulle "lämmennyt". Aluksi jäyhä mies ja ehkä lopulta saan ujoltakin hymyn takaisin.
Olen niitä naisia, joiden tykö jäävät nuoret ja vanhat miehet juttelemaan kaupassa ja naiset murisee siinä vieressä. Saan naiset vasta puolleni kun kesken miehen kanssa juttelua huomioin naisen, kehumalla hiuksia tai jotakin muuta kohteliasta. Usein olen kohtelias ensin suoraan naiselle, jotta miesten ei tarvitse kuunnella autossa ristikuulustelua siitä kuka minä olen ja mitä me ollaan tehty.
Nämä ovat perheen isiä, jotka ihastuvat vilpittömyyteeni ja ihan katsekontaktiin.
Ja anteeksi jos oletin väärin että olet heteroseksuaali, tarkoitukseni ei ollut loukata eikä udella mitenkään tylysti. Kysyin vaan. Olisi mukava jos vastaisit.Alkuperäinen kirjoittaja taas mennään;30240263:Eli olet siis sinkku?
Kalat on kokemuksesta intuitiivinen, jopa eteerinen naisena. Olen tuntenut läheisesti yhden ja aika impressionistisia hetkiä oli. Herkkä ja kärsivällinen. On mulla pari miespuolistakin läheistä kalaa.
Eh, olen hetero, mutta mitä kysymykseesi tulee, pidän hullua jännityksessäAlkuperäinen kirjoittaja taas mennään;30240301:Ja anteeksi jos oletin väärin että olet heteroseksuaali, tarkoitukseni ei ollut loukata eikä udella mitenkään tylysti. Kysyin vaan. Olisi mukava jos vastaisit.
Ok, pidä vaan. Minua ei enää kiinnostakaan.Eh, olen hetero, mutta mitä kysymykseesi tulee, pidän hullua jännityksessä
Eipä...Alkuperäinen kirjoittaja taas mennään;30240318:Ok, pidä vaan. Minua ei enää kiinnostakaan.