The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Spencer Hastings
Mua särkee korvaa ja kuumottaa päätä. Räjäytän jotain, jos nyt oikeesti tuun taas kipeeksi. Ihanku tässä kilpirauhasessa ja antibioottikuureissakin ei olis tarpeeks kestämistä :kieh:

Mä ajattelin nyt valmistaa teille niitä sieni-sipuli-savuporotuorejuustomuffinseja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30238569:
Mie voisin lainata tätä kisua siulle. Se änkeää koko ajan syliin, kulkee jaloissa, nukkuu yöt tyynyn vieressä, kyttää suihkussa käyntejä ja tykkää kun sille puhutaan :D.
Juu,laita tänne vain. Eikai se suihkuun tule samaan aikaan...
 
Spencer Hastings
Hmmm... toisaalta olin Tarjan politiikkavuosina niin nuori, että ehkä en ole perehtynyt hänen symppiksyyteensä oikein. Mut älä tuhoa mun symppiskuvaa hänestä :D
 
Spencer Hastings
Eiks oo ihan jees, että kun kaapistossa on kahdeksan vetokoria ja toinen puoli kaapista on henkaritankoa, niin miehen vaatteille jää 15cm alue henkaritangosta ja yksi vetokori? Se on kuitenkin ominut mun kylppäristä yhden 10x10cm hyllytilan ja mulle jäi vaan kokonainen peilikaappi, altaanreunukset ja pesukoneenpäällinen.....
 
Eiks oo ihan jees, että kun kaapistossa on kahdeksan vetokoria ja toinen puoli kaapista on henkaritankoa, niin miehen vaatteille jää 15cm alue henkaritangosta ja yksi vetokori? Se on kuitenkin ominut mun kylppäristä yhden 10x10cm hyllytilan ja mulle jäi vaan kokonainen peilikaappi, altaanreunukset ja pesukoneenpäällinen.....
Kuulostaa erittäin reilulta :vampire:.
 
  • Tykkää
Reactions: Spencer Hastings
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30238569:
Mie voisin lainata tätä kisua siulle. Se änkeää koko ajan syliin, kulkee jaloissa, nukkuu yöt tyynyn vieressä, kyttää suihkussa käyntejä ja tykkää kun sille puhutaan :D.
tuot meille sen, meillä koira on samanlainen, ehkä ne viihtyis keskenään. tai sit mulla olisi kaksi stalkkeria :)
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
kahvikirahvi
Hmmm... toisaalta olin Tarjan politiikkavuosina niin nuori, että ehkä en ole perehtynyt hänen symppiksyyteensä oikein. Mut älä tuhoa mun symppiskuvaa hänestä :D
Oon sun kanssa täysin samaa mieltä. En kyllä haluais pelehtiä Tarjankaan kanssa, mutta jotenkin kaipaan sitä presidentiksi. Kuuntelin joku tovi sitten radioista jotain sen haastattelua missä se kertoi sitten elämästäänkin kaikkea, lapsuudesta ja opiskeluista, jäi edelleen positiivinen kuva ko. henkilöstä.
 
  • Tykkää
Reactions: Spencer Hastings
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä