Saisiko arvon naisilta apua pariin kysymykseen. Vaimon kanssa naimisissa 15 vuotta ja

  • Viestiketjun aloittaja Mies jota mietityttää
  • Ensimmäinen viesti
"hmmm"
Minäkin kaipaan enemmän läheisyyttä arjessa. Kotityöt ei minuun vaikuta millään tavalla (tosin mies on aina tehnyt osuutensa). Ei tule koskaan kehuja tai hellyyttä ja sitten kun ollaan menty nukkumaan pitäis alkaa panee ilman edes pussailua. Ei kiitos.

Ensimmäiset vuodet mies oli todella romanttinen ja läheisyyttä oli paljon, ja seksiäkin melkein joka päivä...
 
Onkohan mussa jotain vikaa... juuri tällä hetkellä mä en jaksa, en kertakaikkiaan jaksa mitään lääppimistä ja läheisyyttä. Sillä hetkellä, kun lapset on nukahtaneet ja kaikki arjen pyörittäminen tehty, haluan olla rauhassa. Haluan, ettei kukaan halua multa yhtään mitään. Haluan ettei kukaan koske, katso tai puhu mulle.
 
Vastaaja
vaimosi on yksinkertaisesti kyllästynyt sinuun seksuaalisesti. Ihan oikeasti, aika harva ihminen, etenkin nainen, jaksaa olla seksuaalisesti samasta ihmisestä kiinnostunut vuosikaudet.

Itsekin luulin edellisessä pitkässä liitossani kyllästyneeni koko seksiin. Sitten erosimme ja johan alkoi seksi kiinnostamaan.
 
Vierasmiess
Jospa teet vähän kotitöitä enemmän, vaimokin jaksaa pupuilla. Yllätät vaikka tänään hyvällä ruoalla tai huomenna jos aika ei tänään enää riitä, laitat tiskit kuntoon ja siivoat muutenkin, laitat hyvän elokuvan kivan jälkkärin kera, niin eiköhän siitä taas ura urkene.
Eikä päästy kuin ekaan viestiin kun mamman haluttomuus kääntyi miehen syyksi. Hyvä mammat!

Älkää vaan ottako vastuuta elämästänne!
 
jaa että tosiaisioiden sanominen ääneen on kiusantekoa

ethän itsekkään tyydy toistelemaan aina yleistä mielipidettä, miks mun pitäis?
Sinulla on tosiasian määritelmä hukassa, toivottavasti ei tarvitse selittää miksi. Jos olisit satunnainen huutelija, ymmärtäisin, koska jos joku nyt kerran tuollaista suustaan päästää niin mikäs siinä, paha päivä tai jotain. Mutta sinulla on aina tuo sama levy päällä.
 
Sinulla on tosiasian määritelmä hukassa, toivottavasti ei tarvitse selittää miksi. Jos olisit satunnainen huutelija, ymmärtäisin, koska jos joku nyt kerran tuollaista suustaan päästää niin mikäs siinä, paha päivä tai jotain. Mutta sinulla on aina tuo sama levy päällä.
tuuliko se siellä mutruhuulia heiluttaa?

jos mää oisin yhtenä päivänä yhtä mieltä ja toisena päivänä toista niin sää alkasit haukkumaan mua tuuliviiriksi
 
Viimeksi muokattu:
fkkk
1. Älä ole niin helppo ja tyrkky, ota etäisyyttä esim. viikon-kaksi, siis tuolla seksipuolella ja tyrkkyymisellä, lähentelyillä ja ehdotteluilla. Tyydytä itsesi muutoin, ei varmaan haittaa jos kestää viikon-kaksi?

2. Paranna sitä "henkistä yhteyttä", eli läheisyyttä halaat, pussaat ohimennen, tee joku romanttinen ele esim. yllätyksenä syömään ja kirjoitat jotain romanttista lässynläätä korttiin jonka annat jälkiruuan kanssa. (tai pieni lahja). Kehu sitä suoraan ja tosissaan kotona: "Hei Armi, tiiätkö että mun mielestä sä olet tosi kaunis nainen ja ihan mahtava äiti. Olen päivittäin onnellinen siitä että valitsin ja sain sut!"

3. Harrastatte seksiä, kun vaimosi sitä selkeästi haluaa tai ehdottaa, muutoin anna sen olla rauhassa. Jos koko ajan ehdottelet, niin tulee helposti vaimolle sellainen olo että on sulle pelkkä reikä.

Kokeile viikko,kaksi, kolme ja tuu kertomaan miten meni. :)
 
HippuTAR
laskin huvikseni ketjun alusta lähtien niin 14 viestissä koplattiin seksi kotitöihin ja/tai läheisyyteen

että on ihan turha väittää että mää olisin tempassu ajatuksen tuulesta

Mitä tarkoittaa koplata?

Mulla on ainakin yksinkertaisesti niin että seksi ei ole mikään erillinen osa suhdetta. Suhde voi hyvin -> tekee mieli seksiä. Suhde ei voi hyvin mm. ei ole läheisyyttä-> ei tee mieli seksiä.
Tosin voin sanoa ettei nää asiat oo silti seksin määrään välttämättä vaikuttanu mutta laatuun kyllä.

Jos se että mä haluan läheisyyttä muulloinkin kuin seksin on yhteydessä on maksun vaatimista seksistä niin olkoon sitten niin.
 
Mitä tarkoittaa koplata?

Mulla on ainakin yksinkertaisesti niin että seksi ei ole mikään erillinen osa suhdetta. Suhde voi hyvin -> tekee mieli seksiä. Suhde ei voi hyvin mm. ei ole läheisyyttä-> ei tee mieli seksiä.
Tosin voin sanoa ettei nää asiat oo silti seksin määrään välttämättä vaikuttanu mutta laatuun kyllä.

Jos se että mä haluan läheisyyttä muulloinkin kuin seksin on yhteydessä on maksun vaatimista seksistä niin olkoon sitten niin.
koplata = yhdistää

eli tässä tapauksessa tarkoitan sillä sitä, että jos ukko meinaa päästä vaimonsa kanssa saman peiton alle, tulee tämän tehdä ahneesti kotitöitä ja antaa tälle muutakin läheisyyttä vaikka ei muuten vois vähempää kiinnostaa
 
"plääh"
Alkuperäinen kirjoittaja Mies jota mietityttää;30235247:
Voiko 39-vuotiaalla olla vaihdevuodet? Mistä sen tietää?
No ei voi.
Muutenkin typerä provo, tekikö mieli esittää tylsää uskollista aviomiestä, joka nussii jopa kaksi kertaa viikossa mutta valittaa silti.

HUONO. :LOL:
 
termi koplata tuli muuten tunnetuksi Kauko Juhantalon toimesta:

1991–1992 Kauko Juhantalo toimi kauppa- ja teollisuusministerinä Esko Ahon hallituksessa, missä hän joutui SKOP-ryhmän kriisin vuoksi tekemisiin myös ryhmän suurimman yksittäisen riskikeskittymän, metalliteollisuuskonserni Tampellan rahoitusvaikeuksien kanssa. SKOP:n johtaja Christopher Wegelius oli tullut pyytämään valtion tukea Tampellan pelastamiseksi. Wegelius esitti muistelmissaan, että Kauko Juhantalo oli ministerin ominaisuudessa pyrkinyt yhdistämään Tampellan pelastamiseen tarvittavan valtion rahoitusratkaisun omien yhtiöidensä mahdolliseen rahoitukseen säästöpankkiryhmästä nimittäen tätä koplaamiseksi.
 
"lol"
Alkuperäinen kirjoittaja Mies jota mietityttää;30235532:
Olen ehdottanut, että voisi hoidella vain minut, mutta ei oikein lämpene. Itse olen kyllä hänelle valmis tekemään, tosin silloin yleensä saan itsekin. Mutta joskus harvoin olen kyllä tehnyt pelkästään vaimolle. Esim. kyläpaikoissa, joissa ei ole voinut tehdä sotkua ja kumi ei ole sattunut mukaan.
Todella uskottavaa.
 
"hih"
[QUOTE="lol";30237432]Todella uskottavaa.[/QUOTE]

Miksi sun on vaikea uskoa? Ei mitään ihmeellistä tuollaisessa normaalissa suhteessa jossa mies ajattelee naisensa tyytyväisyyttä. Ilmeisesti sulla ei ole asiat niin hyvin? :(
 
housujalkainen kyläilijä
[QUOTE="hih";30237444]Miksi sun on vaikea uskoa? Ei mitään ihmeellistä tuollaisessa normaalissa suhteessa jossa mies ajattelee naisensa tyytyväisyyttä. Ilmeisesti sulla ei ole asiat niin hyvin? :([/QUOTE]

Onhan se ihan selvä että nainen kyläpaikassa alkaa kinuta pillun nuolemista.

Ei sitten ne mällitkään sotke paikkoja. ??
On teillä jutut.
 
uulalaa
Alkuperäinen kirjoittaja housujalkainen kyläilijä;30237477:
Onhan se ihan selvä että nainen kyläpaikassa alkaa kinuta pillun nuolemista.

Ei sitten ne mällitkään sotke paikkoja. ??
On teillä jutut.
Ei sitä kinuta tartte.. ;) Ja omalta mieheltä se todellakin kelpaa kyllä kylässäkin, eihän ne muut näe mitä me vierashuoneessa tehdään. :D Mä haluan nuolemista joka päivä, paitsi menkkojen aikaan. :p
 

Yhteistyössä