ikiuni
lääkärileikkiä..Tää meni ny lääkäripalstaksi
lääkärileikkiä..Tää meni ny lääkäripalstaksi
onks lääkärileikit jotenkin theketjuun sopimattomia?
Ooksä niinkun dr. Krut? Kuka ois hoitsu?onks lääkärileikit jotenkin theketjuun sopimattomia?
Miulta saattaisi vanhasta muistista hoitua tuo hommaOoksä niinkun dr. Krut? Kuka ois hoitsu?
ala sää?Ooksä niinkun dr. Krut? Kuka ois hoitsu?
Tätä mä ajattelinkin.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30232989:Miulta saattaisi vanhasta muistista hoitua tuo homma
Eiku mähän oon potilas.ala sää?
Pikkujoulujen teemaksi lääkärileikit?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30233000:Jotenkin noista leikeistä tuli mieleen, että kohta olisi aika alkaa suunnittelemaan ketjun pikkujouluja :xmas:.
Öitä, älä liikaa ittes kans kiukuttelemää meen nukkumaan,kiukkuperseilee yksin kun ei ole ketään kelle kiukuta.
kiitos anteeks ja hyvää yötä:kiss:
Ruutiksella on paljon hoidettavia . Onneksi on hyvä assari .Eiku mähän oon potilas.
JooAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30233000:Jotenkin noista leikeistä tuli mieleen, että kohta olisi aika alkaa suunnittelemaan ketjun pikkujouluja :xmas:.
Ei pahaPikkujoulujen teemaksi lääkärileikit?
no helekatti, missä ja millon pietään?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30233000:Jotenkin noista leikeistä tuli mieleen, että kohta olisi aika alkaa suunnittelemaan ketjun pikkujouluja :xmas:.
Sitten pitänee varata iso hotellihuone.Pikkujoulujen teemaksi lääkärileikit?
Eikun alat ehdottelemaan aikaa ja paikkaano helekatti, missä ja millon pietään?
että tiiän alakaa järkkäämään alipia
eiku oikein pieniSitten pitänee varata iso hotellihuone.
Mittaatte kuumeen ja tutkitte keuhkot, ei siinä pitkään mene :saint:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30233007:Ruutiksella on paljon hoidettavia . Onneksi on hyvä assari .
mulla on ens viikolla puhkok jossa sovitaan seuraava miitti tsadin seudulleAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30233020:Eikun alat ehdottelemaan aikaa ja paikkaa
Voi voi... Kyllä pitää kuunnella sydänkin, tarkistaa nielu, palpoida tarkoin eri kehon osia jne. Kyllä siinä tovi vierähtää :xmas:.Mittaatte kuumeen ja tutkitte keuhkot, ei siinä pitkään mene :saint:
Vaan siitäpä se ajatus sitten lähteekinmulla on ens viikolla puhkok jossa sovitaan seuraava miitti tsadin seudulle
pietään sovittunaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30233037:Vaan siitäpä se ajatus sitten lähteekin
dr. Krutille pelkkä lääkärintakki, mallia auki. Hoitsuille tietenkin hoitsupuvut.Ooksä niinkun dr. Krut? Kuka ois hoitsu?