jos oisin kauemmin hangannut saattaisin olla jopa nestemäinen ja kevyen eroottinen.tarkotat varmaan että etupyllystä?
nyt oot sitte taas eteerisen helmeilevä
jos oisin kauemmin hangannut saattaisin olla jopa nestemäinen ja kevyen eroottinen.tarkotat varmaan että etupyllystä?
nyt oot sitte taas eteerisen helmeilevä
En sit ymmärtänyt sitä.huoh:headwall:
joo,en nyt ollut ihan tosissani mut antaa olla
se nyt tästä olis vielä puuttunutjos oisin kauemmin hangannut saattaisin olla jopa nestemäinen ja kevyen eroottinen.
samat sanat sinnekin..huoh:headwall:annahan ne vähän kutevat
ei se oo niin justiinsa
ahaa, sää laskit leikkiäsamat sanat sinnekin..huoh:headwall:
Osanottoni kaikille zomboosia poteville, itse olen ollut viiden vuoden aikana yhden kerran flunssassa. Kesti kolme päivää.Onks sillä zomboosi-immuniteetti?
ehkä jopa väreilevä. Mutta se ei kyllä oo kaunista katsottavaase nyt tästä olis vielä puuttunut
tinksulla huomenna pää kipiä =)samat sanat sinnekin..huoh:headwall:
joo, viisaampi ettet ala palstalla väreilemäänehkä jopa väreilevä. Mutta se ei kyllä oo kaunista katsottavaa
on seuraavat 3päiväätinksulla huomenna pää kipiä =)
Mie oon reilu kolme vuotta sitten ollut viimeksi kipeä. Nyt kun ääneen sanoo niin kohta iskee varmasti tauti :vampire:.Osanottoni kaikille zomboosia poteville, itse olen ollut viiden vuoden aikana yhden kerran flunssassa. Kesti kolme päivää.
omaa kovaa kyytiä mekaanisin apuvälinein?Nyt ajelemaan, heippa!
koetappa pysyä ravien välissä ja muista pitää kumipuoli alaspäinNyt ajelemaan, heippa!
Ennen mä en ollut koskaan kipeenä, mutta nykyisin varmaan kahdesti vuodessa joku hemmetin zombirutto iskee. Tätä kai se vanhuus teettää. Ja nuorempana ei tarvinnutkaan stressata mistään, helppoa oli elämä ja vastustuskyky kukoisti.Osanottoni kaikille zomboosia poteville, itse olen ollut viiden vuoden aikana yhden kerran flunssassa. Kesti kolme päivää.
sitä riskiä emme voi ottaa :saint:joo, viisaampi ettet ala palstalla väreilemään
me siveät saatettas hämääntyä
Mulla tää on kolmas tai neljäs kerta tänä vuonna. Viime vuonnakin olin kipeä muutaman kerran.Ennen mä en ollut koskaan kipeenä, mutta nykyisin varmaan kahdesti vuodessa joku hemmetin zombirutto iskee. Tätä kai se vanhuus teettää. Ja nuorempana ei tarvinnutkaan stressata mistään, helppoa oli elämä ja vastustuskyky kukoisti.
Mulla yskä kestää aina monta viikkoa. Ja kun terkkarissa käy niin lekurille ei pääse. Vaik on kuumetta ja keuhkoihin koskee. Hoitsu muistaa aina sen että tupakoin.määkin oon yleensä kerran syksyllä ja kerran keväällä
muutama päivä siitä kun lapsosilla on ollu
sen ne kyllä aina vetää esiinMulla yskä kestää aina monta viikkoa. Ja kun terkkarissa käy niin lekurille ei pääse. Vaik on kuumetta ja keuhkoihin koskee. Hoitsu muistaa aina sen että tupakoin.
tietenkään tupakoijan yskä ei kertakaikkiaan voi johtua mistään muusta, turha edes tutkia. Siitä johtuu myös nuha ja kuume.Mulla yskä kestää aina monta viikkoa. Ja kun terkkarissa käy niin lekurille ei pääse. Vaik on kuumetta ja keuhkoihin koskee. Hoitsu muistaa aina sen että tupakoin.
onks lääkärileikit jotenkin theketjuun sopimattomia?Tää meni ny lääkäripalstaksi