Kaksi asiaa mistä olen ollut ylettömän onnellinen autossa on ilmastointi ja lämmitettävä etutuulilasi. Näistä en luopuisi enää.
Mula on 1.3 ja se menee höyryllä. Kuljen työajoa 80km/pv viis-kuus kertaa viikossa ja 50 riittää hyvin näihin kulkemisiin..No ei se täällä maassakaan sen enempää kuluta
Mut liikkuessaankin se kulkee kyllä pyhällä hengellä, 1.2 kone.
Jotain vissiin liikkeellä, tääläki kaksi kipeenä ja muutama kaverikin jonkunlaisen flunssan kourassa.
jööttöporin tekelemää osasin 18v iässä ajaa talvella tommosella vielä huonommalla jööttöporin tekeleellä niin uskon että osaisin vieläkin
Kieltämättä ilmastointi ois ollut kesällä kiva :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30232657:Kaksi asiaa mistä olen ollut ylettömän onnellinen autossa on ilmastointi ja lämmitettävä etutuulilasi. Näistä en luopuisi enää.
Halaa salaman nopeasti :hug:.
Tärkein varuste autossa on kahvimukin pidike.. Uskotte mua viimeistään silloin kun ootte kaataneet TULIkuumat kahvit miehustalleAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30232657:Kaksi asiaa mistä olen ollut ylettömän onnellinen autossa on ilmastointi ja lämmitettävä etutuulilasi. Näistä en luopuisi enää.
Auto vaihtoon |O. Ei siun pesue enää siihen kohta mahdu .Kieltämättä ilmastointi ois ollut kesällä kiva :snotty:
Micrassa on niin pieni tankki ettei sinne eed mahtuis viidelläkympillä ainettaMula on 1.3 ja se menee höyryllä. Kuljen työajoa 80km/pv viis-kuus kertaa viikossa ja 50 riittää hyvin näihin kulkemisiin..
varmaan joku zomboosiJotain vissiin liikkeellä, tääläki kaksi kipeenä ja muutama kaverikin jonkunlaisen flunssan kourassa.
Kantsii kyllä olla todella nopea, ettei tää zomboosi tartu :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30232667:Halaa salaman nopeasti :hug:.
itelläs on voortin heikin pajalla kyhätty hyrysysyAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30232664:jööttöporin tekele
aaMulla olis nyt tenkkapoo enkä tiiä mitä tekisin ja miten osaisin valita kolmesta vaihtoehdosta.. :|
Mie oon silleen tosi reilu, että annan siun pitää koko zomboosin :x.Kantsii kyllä olla todella nopea, ettei tää zomboosi tartu :snotty:
Vedä pitkäätikkua?Mulla olis nyt tenkkapoo enkä tiiä mitä tekisin ja miten osaisin valita kolmesta vaihtoehdosta.. :|
jos vanha vähän homahtava hurri kelpaa niin pietään sovittunaKurvatkaa tänne jonkun vanhan biilin tai vaikka sen jenkin kanssa..kyllä mulle kyyti kelpais
Mitä se auto siihen nyt liittyi?Kurvatkaa tänne jonkun vanhan biilin tai vaikka sen jenkin kanssa..kyllä mulle kyyti kelpais
Hö, olisin mielelläni edes vähän lahjoittanut jollekin muulle.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30232712:Mie oon silleen tosi reilu, että annan siun pitää koko zomboosin :x.
its a deal!jos vanha vähän homahtava hurri kelpaa niin pietään sovittuna
ai mihin?Mitä se auto siihen nyt liittyi?
No joku vois vaan valottaa että jatkanko koneella roikkumista, jatkanko kirjotushommmia vai alanko hakkaamaan pleikkarilla Gran turismo 5:ttä.Vedä pitkäätikkua?