Alusvaate vai hiusväri ?Ei uskota jos et laita kuvaa! :vampire:
En mie taija kuvaa laittaa.
Alusvaate vai hiusväri ?Ei uskota jos et laita kuvaa! :vampire:
eikä meillä :ashamed:Ei meillä.
eikä meillä :ashamed:
se AINA oli ns. toiveajattelua
Juu, ihan hyvä joskus saada uutta sävyä hiuksiin.Mieki ostin tossa joku kerta punertavan hiusvärin. En kyl halua punaisia hiuksia, toivon et se vaan sävyttäis nätisti tätä nykyistä ruskeeta. Mut toivossa on hyvä elää
samma häär, yritän tosin etätyöjelemällä helpottaa seuraavan päivän askaretta jos sattuu että oon hoitsuna lapsille
Jäisin mielläni minäkin useammin kotiin, mutta seuraavana päivänä on sitten kahden päivän duunit taottavana.
Noo, elämä ei oo aina ruusuilla tanssimista. Pitkä juttu, eikä kaikkea voi vuodattaa tähän. Kuitenkin jotain piristyksiä oli viikonloppuna.Päivää:wave:
Väsyttää|O Ja muutenkin oon ihan sekasin taas...mä olen kuin hamsteri juoksupyörässä.
Mikäs alastuloa surettaa? :hug:
Kolmikymppinen lapseton mies, ei käytä alkoholia.oot antanu niin vähän johtolankoja että meitä hämää että mitä vois ehotella
kirja ja villasukatKolmikymppinen lapseton mies, ei käytä alkoholia.
Anteeks ettei olla perillä sun vaivaiskierrosta :ashamed:Mun tekee mieli suklaata|O Miksei kukaan viksu voinut sanoa että oisin siirtänyt tätä alotusta viikolla kun nyt kärsin vaivoista ja mikään ei kipuun auta niinkuin suklaa! Tyhmä minä:headwall:
Villasukat vois olla jees. Mistähän semmosetki pierasis ku en osaa neuloa Mut kirjoja lukevaa sorttia se ei taida olla.kirja ja villasukat
Huutonetistä.Villasukat vois olla jees. Mistähän semmosetki pierasis ku en osaa neuloa Mut kirjoja lukevaa sorttia se ei taida olla.
vuorelle on päivä paistanu sitte ihan huolella?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30231886:Mie oon varmaan ihan outo kun sanon, että on ollut ihan kiva maanantai :ashamed: .
Ja iltaa :wave:.
pitäs olla ettei tälläsiä mokia pääsis tapahtumaan:stick:Anteeks ettei olla perillä sun vaivaiskierrosta :ashamed:
Pilvien läpi suorastaan häikäissyt .vuorelle on päivä paistanu sitte ihan huolella?
No monesko päivä on menossa, ja millanen kiertoväli?pitäs olla ettei tälläsiä mokia pääsis tapahtumaan:stick:
Mitäs sit kun ei oo puolukkapäiviä lainkaan :O.mää voin alkaa vapaaehtoiseksi pitämään kirjaa puolukkapäivistä
mulla on koestinmeisseliki omasta takkaa millä voi tehä tarvittavat testit
Tampooni, side vai kuukuppi? Runsaat vai niukat?No monesko päivä on menossa, ja millanen kiertoväli?
sellanen mikään nainen edes ole:vampire:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30231955:Mitäs sit kun ei oo puolukkapäiviä lainkaan :O.
astetta ykstotisempi kirjanpito mutta pakko pitää seurannassa koska tirektiivit vaatiiAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30231955:Mitäs sit kun ei oo puolukkapäiviä lainkaan :O.
Muistelen että kaks ekaa vuorotellen.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30231960:Tampooni, side vai kuukuppi? Runsaat vai niukat?