Koulumatka on se mistä oon eniten huolissani. Tääl kotipihalla ja koulussa on aina muitakin siinä lähistöllä mut tuota matkaa jos joutuu kulkee yksinään..Sitten kannattaa olla uudestaan yhteydessä opeen tai äitiin.
Hyvä kuitenkin kun laitoit viestiä, ehkä pojan käyttäytymistä seurataan myös koulussa.
Mutta jos tuollaista tapahtuu vain kotipihoilla, ei ope taida pahemmin siihen kantaa ottaa.
Ihan hyvä että otit yhteyttä kouluunKoulumatka on se mistä oon eniten huolissani. Tääl kotipihalla ja koulussa on aina muitakin siinä lähistöllä mut tuota matkaa jos joutuu kulkee yksinään..
Tervetuloa:'(
Olen Suomessa : /
:hug:Huomenta! Olen vaivainen. Eilen napsahti selkä ja illalla ei enää jalat pitäny alla, kipu oli niin kova. Tämä päivä menee sitten venytellessä ja vetreytyessä.
Kiits :heart:Tervetuloa
Mutta varmasti olisit tykännyt olla enemmän jossain muualla : / :hug:
No herttinen sentään :O - kipulääkettä kehiin ja maltillista venytystä :hug:Huomenta! Olen vaivainen. Eilen napsahti selkä ja illalla ei enää jalat pitäny alla, kipu oli niin kova. Tämä päivä menee sitten venytellessä ja vetreytyessä.
Noinhan tuo varmasti meneeKiits :heart:
Sepä se onkin, että sitten toisaalta kun on siellä niin on ikävä kavereita täällä. Teleportaatiolaitteen keksimistä odotellessa.
:hug: - ja sydän vielä siellä kaukana....Myttinen, tervetuloa takaisin - se mikä ei tapa vain vahvistaa:'(
Olen Suomessa : /
Minä ja misteri ollaan kans nuo. Mut eikse Meisi kuollu jo aikaaParisuhteesi etenee leppoisia uria pitkin - olette paitsi rakastavaisia, myös parhaat ystävät, kuten Kaunareiden Macy ja Thorne. Viihdytte keskenänne, luotatte toisiinne ja kunnioitatte toisianne, todellinen superpari siis! Toki teidänkin suhteeseenne mahtuu huonoja päiviä ja haasteita, eivätkä kaikki ole aina hyväksyneet yhdessäoloanne, mutta selviätte aina ikävistä tilanteista yhdessä. Vaikka suhteenne onkin vakiintunut, olette edelleen täysin rakastuneita toisiinne.
TESTI: Mitä Kaunarit-romanssia parisuhteesi muistuttaa? - Ohjelmat - MTV.fi
Tjaah
Kuoli : /Minä ja misteri ollaan kans nuo. Mut eikse Meisi kuollu jo aikaa
Kuoli : /
huomenta, mites maanantai on lähteny liikkeelle sun mättäällä?Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30230473:Huomenta :kiss:
Noo, vähän haikeissa fiiliksissä. Mut kait se tästä taas pikkuhiljaa.. Onneks ens viikonloppu on taas kiva, niin on jotain mitä odottaahuomenta, mites maanantai on lähteny liikkeelle sun mättäällä?