Kiitti :hug:Tinkuliini :wave:
Alastulossa mättää :hug: :hug:
IhmeidentekijäOlo on kuin Jeesuksella. Varasin ruokaa niin että on mulle, tytölle ja ukolle ja sit ilmestykin kaikki lapset ja tyttö- ja poikaystävät juuri ruoka-aikaan. Lisää vettä soosiin ja perunoiden ja kasvisten lisäksi pussi makaroonia. Ruokin lauman ihmisiä kahdella kalalla ja viidellä leivällä.
Ollos hyväAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30229563:Kiitti :hug:
:hug: mikäs itkettää ?Yhyy. Kyllä on vaikeeta tää tunne-elämä.
Tuntuu kurjalta ko se kaveriystävä aamulla tunnusteli mulle rakkauttaan, ja tulee vaan niin riittämätön olo ko ei pysty vastaamaan toisen tuntemuksiin samalla tavalla. En haluais olla mikään sydäntensärkijä.:hug: mikäs itkettää ?
Voi sua, eihä aina voi tuntea samalla tavalla, vaikka olisi miten ihana ihminen. :hug:Tuntuu kurjalta ko se kaveriystävä aamulla tunnusteli mulle rakkauttaan, ja tulee vaan niin riittämätön olo ko ei pysty vastaamaan toisen tuntemuksiin samalla tavalla. En haluais olla mikään sydäntensärkijä.
No mie aloin tihrustamaan itkua sille ko menin niin hämilleni ja kerroin millanen fiilis mulle tuli, mut se sano vaan että ei se mitään eikä oo mitään väliä haluanko olla sen kanssa vai en, mutta kunhan on nyt kivi pudotettu sen sydämeltä kun sai sen sanottua. Kyllä se ystäväksi jää, sitä ei mikään muuta.Voi sua, eihä aina voi tuntea samalla tavalla, vaikka olisi miten ihana ihminen. :hug:
kai Sie kerroit lempeästi mitä tunnet tai siis et tunne häntä kohtaan, ystäviä kai haluatte viellä olla ?
:hug: ihana asenne sun ystävällä. Ehkä hällä on nyt huojentunut olo, ettei tarvia miettiä ja olla epätietoinen, että olisko mahkuja teijän välillä romantiikkaan.No mie aloin tihrustamaan itkua sille ko menin niin hämilleni ja kerroin millanen fiilis mulle tuli, mut se sano vaan että ei se mitään eikä oo mitään väliä haluanko olla sen kanssa vai en, mutta kunhan on nyt kivi pudotettu sen sydämeltä kun sai sen sanottua. Kyllä se ystäväksi jää, sitä ei mikään muuta.
Sie oot ihana immeinen ja ihana ystävä kun suret toisen sydämen puolesta.Jännää, eipä oo ennen ollu sydänsuruja kenenkään toisen puolesta.
Awesome, you got my respect *nostaa hattua ja veivaa aaltoja*Olo on kuin Jeesuksella. Varasin ruokaa niin että on mulle, tytölle ja ukolle ja sit ilmestykin kaikki lapset ja tyttö- ja poikaystävät juuri ruoka-aikaan. Lisää vettä soosiin ja perunoiden ja kasvisten lisäksi pussi makaroonia. Ruokin lauman ihmisiä kahdella kalalla ja viidellä leivällä.
Oiiih :heart:...toihan on aivan ihanaa, että on noinkin mahtava kaveri sun elämässäs. Ja käsittämättömän avarasydäminen kuitenkin, kun ei lähtenyt odottamaan kuitenkaan sulta mitään vaan halusi sun tietää, että lähelläsi on ihminen, joka on valmis tekemään vuoksesi paljon.No mie aloin tihrustamaan itkua sille ko menin niin hämilleni ja kerroin millanen fiilis mulle tuli, mut se sano vaan että ei se mitään eikä oo mitään väliä haluanko olla sen kanssa vai en, mutta kunhan on nyt kivi pudotettu sen sydämeltä kun sai sen sanottua. Kyllä se ystäväksi jää, sitä ei mikään muuta.
Mie taijan lähteä samaa matkaa..Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30229649:Mä lähen sänkyyn ihmettelee ja möllötteleen. HY kaikille. :kiss:
Kirahville :hug: ja :kiss: