The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Olo on kuin Jeesuksella. Varasin ruokaa niin että on mulle, tytölle ja ukolle ja sit ilmestykin kaikki lapset ja tyttö- ja poikaystävät juuri ruoka-aikaan. Lisää vettä soosiin ja perunoiden ja kasvisten lisäksi pussi makaroonia. Ruokin lauman ihmisiä kahdella kalalla ja viidellä leivällä.
Ihmeidentekijä :D
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Tuntuu kurjalta ko se kaveriystävä aamulla tunnusteli mulle rakkauttaan, ja tulee vaan niin riittämätön olo ko ei pysty vastaamaan toisen tuntemuksiin samalla tavalla. En haluais olla mikään sydäntensärkijä.
Voi sua, eihä aina voi tuntea samalla tavalla, vaikka olisi miten ihana ihminen. :hug:
kai Sie kerroit lempeästi mitä tunnet tai siis et tunne häntä kohtaan, ystäviä kai haluatte viellä olla kuitenkin ?
Aina ei voi välttää sydämensärkemistä, vaikkei halua satuttaa toista. : /
 
Viimeksi muokattu:
kahvikirahvi
Voi sua, eihä aina voi tuntea samalla tavalla, vaikka olisi miten ihana ihminen. :hug:
kai Sie kerroit lempeästi mitä tunnet tai siis et tunne häntä kohtaan, ystäviä kai haluatte viellä olla ?
No mie aloin tihrustamaan itkua sille ko menin niin hämilleni ja kerroin millanen fiilis mulle tuli, mut se sano vaan että ei se mitään eikä oo mitään väliä haluanko olla sen kanssa vai en, mutta kunhan on nyt kivi pudotettu sen sydämeltä kun sai sen sanottua. Kyllä se ystäväksi jää, sitä ei mikään muuta.
 
No mie aloin tihrustamaan itkua sille ko menin niin hämilleni ja kerroin millanen fiilis mulle tuli, mut se sano vaan että ei se mitään eikä oo mitään väliä haluanko olla sen kanssa vai en, mutta kunhan on nyt kivi pudotettu sen sydämeltä kun sai sen sanottua. Kyllä se ystäväksi jää, sitä ei mikään muuta.
:hug: ihana asenne sun ystävällä. Ehkä hällä on nyt huojentunut olo, ettei tarvia miettiä ja olla epätietoinen, että olisko mahkuja teijän välillä romantiikkaan.
 
Olo on kuin Jeesuksella. Varasin ruokaa niin että on mulle, tytölle ja ukolle ja sit ilmestykin kaikki lapset ja tyttö- ja poikaystävät juuri ruoka-aikaan. Lisää vettä soosiin ja perunoiden ja kasvisten lisäksi pussi makaroonia. Ruokin lauman ihmisiä kahdella kalalla ja viidellä leivällä.
Awesome, you got my respect *nostaa hattua ja veivaa aaltoja*

..ja mä ryhdyin kielillä puhujaksi :D
 
No mie aloin tihrustamaan itkua sille ko menin niin hämilleni ja kerroin millanen fiilis mulle tuli, mut se sano vaan että ei se mitään eikä oo mitään väliä haluanko olla sen kanssa vai en, mutta kunhan on nyt kivi pudotettu sen sydämeltä kun sai sen sanottua. Kyllä se ystäväksi jää, sitä ei mikään muuta.
Oiiih :heart:...toihan on aivan ihanaa, että on noinkin mahtava kaveri sun elämässäs. Ja käsittämättömän avarasydäminen kuitenkin, kun ei lähtenyt odottamaan kuitenkaan sulta mitään vaan halusi sun tietää, että lähelläsi on ihminen, joka on valmis tekemään vuoksesi paljon.

Ja - eihän sitä koskaan ikinä tiiä :rolleyes:...siunattu olet kaveristasi :).
 
IhQ
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30229649:
Mä lähen sänkyyn ihmettelee ja möllötteleen. HY kaikille. :kiss:

Kirahville :hug: ja :kiss:
Mie taijan lähteä samaa matkaa..:)
Aamulla taas liian aikanen herätys ja jos taas joutuu ajatuksineen valvomaan : /
HY kaikki ja KU :kiss:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä