Ai tsiisus! *reps kops*Parempi sitten olla saunomatta
Ai tsiisus! *reps kops*Parempi sitten olla saunomatta
Vähän niinkun alkais tuntua siltä, että joku pöpö tulossa täälläkin. Osasin kyllä odottaakin, kun pitkästä aikaa on jopa kaksi päivää vapaata... Kroppa tietää heti, että nyt ehtii tulla kipeeks. Hmph.Räkää pää täys. Ei tunnu olevan tilaa järkeville ajatuksille.
Tosin voi sitten miettiä, että onko niitä järkeviä ajatuksia yleensäkään.
miksei tämä sääntö ole yleisesti miesten tiedossa. tämä pitää liimata jo ulkooveen.Kuullostaa hyvältä säännöltä
:stick:no mää alan pikkuhiljaa ymmärtää miksi yinksu ja mettäkylä on sinkkuja
on teillä riittävästi vaatimuksia
Ei enää tää nimim...no mää alan pikkuhiljaa ymmärtää miksi yinksu ja mettäkylä on sinkkuja
on teillä riittävästi vaatimuksia
mun tarvinnut taaskaan sanoa mitään kun sä sanoit sen jo ihan friikkiä:OAlkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30224781::stick:
Mutta kyllä mä anna paljon myös miehelle.. varsinkin aamuisin... kiva herätä, kun mies nukkuu.. saa tehdä taikojaan.. ottaa loppuun asti...
Vaikka mun miehistä ei oo kun yks tuosta herätyksestä tykänny...
miksei tämä sääntö ole yleisesti miesten tiedossa. tämä pitää liimata jo ulkooveen.
toi on tietysti eteenpäin mutta aatteleppa kuinka moni mies oikeesti täyttää kaikki noi sun vaatimuksetAlkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30224781::stick:
Mutta kyllä mä anna paljon myös miehelle.. varsinkin aamuisin... kiva herätä, kun mies nukkuu.. saa tehdä taikojaan.. ottaa loppuun asti...
Vaikka mun miehistä ei oo kun yks tuosta herätyksestä tykänny...
Sielunsiskomun tarvinnut taaskaan s:kiss:anoa mitään kun sä sanoit sen jo ihan friikkiä:O
eehän mää koskaanAlkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30224758:Mulle kanssa!
Ja tinku ei sit vedä yhtään välistä
Sielunsisko :kiss:mun tarvinnut taaskaan s:kiss:anoa mitään kun sä sanoit sen jo ihan friikkiä:O
mää ookkaan yksin ajatusteni kanssa...:kiss:Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30224793:Sielunsisko :kiss:
Ei yks kerta riitäkäänAlkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30224799:Kappas kun tuli sama viesti kahteen otteeseen.. :xmas:
ei lähe mutta paha mieli kuulemma lähteeLähteekö kipee olo suklaalla?
hmmm... totta tuokin... en olekaan ajatellu asiaa nuinpäin... no sinä se todennäkösesti sitten onkin... vaadin liikaa miehiltä..toi on tietysti eteenpäin mutta aatteleppa kuinka moni mies oikeesti täyttää kaikki noi sun vaatimukset
ehkä ne lähtee siks kun ne huomaa ettei ne riitä
Ai. No ei mulla oo nyt paha mieli, mut syön silti suklaata. Ehkä se ehkäisee sit mielenpahoittamisia tulevaisuudessa, jos syö silleen varastoon.ei lähe mutta paha mieli kuulemma lähtee
Paha mieli lähtee huumorilla kaikesta. Minä kun en suklaasta välitä, syötän lapsille jos sitä joku mulle antaa.ei lähe mutta paha mieli kuulemma lähtee