The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Exä kävi äsken.. soitti tupakalle. Miks mä säälin aina kun näen kui paha olla toisella on.

No onhan tää tuore juttu joo, mutta siltikin.. tietyllä tapaa on huono omatunto, kun itsellä on hyvä olla ilman tuota miestä. Tunteita kyllä löytyy ja kyllä halatessa tuo kokki tuoksuikin mahtavalle.. Mut nyt järki käteen tälle naiselle, jos en osaa olla onnellinen tuon ihmisen kanssa, niin silloin se on turhaa roikkua mahdottomassa.
 
ikiuni
Sinua ysäribiiseistä parhaiten kuvastaa Dr. Alban ikivihreä It`s my life. Rakastat luonnonläheistä meininkiä ja vietät iltaa mieluiten säkkituolissasi, maailman menoa läheisten ystäviesi seurassa ihmetellen. Samaisesta syystä et ole kuitenkaan se kaikkein aikansaavin tyyppi.
 
Eiku oonhan mie söyny tänän puolikkaan omenan ja yhen banaanin, tää oli sit lounas. Söin mysliä ja turkkilaista jugurttia :p
Mää oon tänään syöny kympiltä aamulla paistinperunoita, pari joguttia, yhden aikaan jauhelihakeittoa, ja nyt kohta pitääs paistaa pekonia, sipulirenkaita ja perunoita ja tehä niille sulatejuustokastike.. nyt on nälkä.. ja tajusin, etten ole syönyt mitään tuon yhden jälkeen :O
 
Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30224138:
Exä kävi äsken.. soitti tupakalle. Miks mä säälin aina kun näen kui paha olla toisella on.

No onhan tää tuore juttu joo, mutta siltikin.. tietyllä tapaa on huono omatunto, kun itsellä on hyvä olla ilman tuota miestä. Tunteita kyllä löytyy ja kyllä halatessa tuo kokki tuoksuikin mahtavalle.. Mut nyt järki käteen tälle naiselle, jos en osaa olla onnellinen tuon ihmisen kanssa, niin silloin se on turhaa roikkua mahdottomassa.
...ööö...tota...sä höpötät kuin mettäkyläläinen mutta :confused:...ooksä?!

Jos oot, niin....mitä ihmettäkummaa? :hug: - mahettomasti sitten muutoksia...
 
Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30224184:
Joo vaihdoin nikkiä stalkkailun takia.. Ei siis täältä ketään vaan irl.
Ai helvata - enhänmä nyt sitten mitn sössinyt kun tässä aattelin ääneen :O :headwall:

kato kun toi sammakoitten määrä tältä viikolta ei ole vakiota nähnytkään |O :snotty:

Vaan johan on sulla nyt sitten tilannetta kerrassaan :hug:...miten sä jäkselet kaiken irl- väännön keskellä? Ja mitä - eikö sua osata pitää kuin kukkaa kämmenellä :hug:...
 
Ai helvata - enhänmä nyt sitten mitn sössinyt kun tässä aattelin ääneen :O :headwall:

kato kun toi sammakoitten määrä tältä viikolta ei ole vakiota nähnytkään |O :snotty:

Vaan johan on sulla nyt sitten tilannetta kerrassaan :hug:...miten sä jäkselet kaiken irl- väännön keskellä? Ja mitä - eikö sua osata pitää kuin kukkaa kämmenellä :hug:...
Tuskin. Enempi ollu sitä et puhelimet on pärissy, jos teen jotain mikä vaikuttaa muiden mielestä jokseenkin epämääräseltä.. lopulta en voinu istua edes naapurin kanssa tupakalla, ettei mulla vaan olis ollu liian hauskaa... Ite kyl kokki sai olla miten tykkäs.. ja olikin.. nytkin palaili juuri yhden naisen luota, kun oli saanu haluamansa..ilmeisesti. Ja kävin sikon kanssa juhlistamassa yksillä paikallisessa siskon synttäreitä.. tultiin mulle suoraan sanomaan kui kevytkenkänen lumppu oon niin ulkonäöltä kuin muutenkin. Olin et WTF?

Mut puheet on puheita. Mulla on hyvä olla nyt. Odotan innolla lasten syyslomaa, et pääsen takas mun kotikonnuille nauttimaan elämästä :heart:

Laitan kyllä varmaan tännekin sit kuvia mulle rakkaasta paikasta :heart:

Ja tuskinpa kukaan pystyy Neitsyttä aisoissa pitämään, jos Vuoriseen on uskominen ;)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä