The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Voi pehva, onko niin vaikeeta kysyä, sopiiko jotkut tehtävät eikä vaan päättää keskenään ilman kysymistä :confused:

Tuosta kuntouttavasta, olkapään kipujen takia, vaihettiin 4 pv viikko 3 työpäivään, ettei toi olkapää rasitu liikaa ja saisi parantua, nyt olivat ohjaavat päättäneet keskenään keventää toisen ihmisen työtaakkaa ja uudestaan nakittaneet mulle työtehtäviä, mitä en enää tehnyt, kun tämä uus työntekijä tuli.

Eli olivat lisänneet mulle tehtäviä kahdelle päivälle.
Keskiviikolle leipominen, ok. Torstaille pölyjen pyyhkiminen, wc pesu ok, pystyn tekemään, petivaatteiden vaihto, en pysty, aiheuttaa kipuja lisää ennestään kipeässä kädessä ja muuallakin.

Päätin eilen kokeilla, miten kroppa kestää, todella ihanaa lisää kipuja, olka-hartia ja niska-alueella, alaselässä ja sormissa työpäivän jälkeen.

Eipä tuossa auta muu, kuin kieltäytyä ensiviikolla tekemässä tuota petivaatteiden vaihtoa, miusta aika hyvä syy lisäntyneet kivut.
 
Viimeksi muokattu:
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: famipala
plääh, ei saannu lääkäriaikaa, olis menny parin viikon päähän. Käski menemään akuuttivastaanotolle jonottamaan, jihaa ei hotsita lähtee moneksi tunniksi istumaan sinne ja kuitenkin valittavat, että omalle tk:lle kuuluu mennä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30222455:
Sana näköjään on kiirinyt erosta.. Oli tullu neljän jälkeen aamusta viestiä ja puhelua, enhän mää niitä oo kuullu.
siellä alkaa olla kohta jonoksi asti lajitovereita jokka olis valmiit keräilemään sirpaleita
 
kahvikirahvi
Pyysin ja käskin ouolikasta monesti pukemaan vaatteet päälle, mutta ipanaari heitti ihan ranttaliksi niin menin ja nakkasin sen kuteet roskikseen. Jopa vain meni ennätysvauhdilla vaatetuspäälle ihan ite eikä kertaakaan sanonu ettei osaa. Hoho! Kirahvi 1 - Puolikas 0.
 
Ja kun täällä oli puhe anopeista niin mun ex-anoppi on kanssa aina ollut :heart:
Kuten appiukkokin :heart:

Hyvä niin, ovat kuin toiset vanhemmat :)
Ei nyt tietenkään samalla tavalla mutta vähän kuitenkin :)
Mulla on kanssa maailman ihanimmat appivanhemmat. Ollaan anopin kanssa matkusteltukin silloin kun hän vielä kykeni. Lasten kanssa ovat olleet ihan korvaamaton apu
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
Näköjään se on sellaista kun m**a ja p***u alkaa ohjaileen liikaa elämää :snotty: : /
Mulla tosin ei sitä silloin tehnyt.
Mie opin eilen että se aika mikä vuorokaudesta jää töitten jälkeen arkisin, ei ole lainkaan vapaa-aikaa eikä sitä aikaa ehdi käyttämään mihinkään. Ämpärillä on siis vain kaksi viikonloppua kuukaudessa vapaata omaa aikaa. Katoin sitä vähän sillain että :O
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä