The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
jos sulla ei olis mitään muuta kun työ mikä pidättelis sua nykysessä asuinpaikassa niin muuttaisitko? Mä olen miettinyt tätä ja niinkauan kun ei olis vakituisesta työstä tietoa niin en tiedä...se on kuitenkina ika paljon nykypäivänä jos saa vakkari paikan niin ei siitä hevillä luopuis...vaikka mitään muuta syytä paikalla oloon ei olis.
Kyllä mä lähtisin heti välittömästi ekalla koneella enkä paljoa taakse vilkuilisi. Siis jos ei olisi täällä mitään muuta kuin työ.
 
Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30221654:
Minäkin vaihdan maisemaa heti, kun oon saanu koulun päätökseen.. mua ei sen jälkeen täällä pidättele mikään.
Paluu Etelään, lähelle kotimaisemia lähtee tää.

Junalla kuitenkin pääsee nopeesti tännepäin, kun ja jos isä lapsiaan haluaa tavata.
määki oon aina salaa haaveillu että voisin muuttaa takasi tekoselekosiin

mutta taitaa jäädä multa haaveeksi
 
Mä muuttaisin mun kakkoskotiin jossa ei ole syksyä eikä talvea eikä räntää loskaa paskaa eikä pimeää. lumesta ja pakkasesta puhumattakaan. Ootellaan kumminkin siihen asti kun lapset on omillaan ja vanhemmat saateltu hautaan
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30221654:
Minäkin vaihdan maisemaa heti, kun oon saanu koulun päätökseen.. mua ei sen jälkeen täällä pidättele mikään.
Paluu Etelään, lähelle kotimaisemia lähtee tää.

Junalla kuitenkin pääsee nopeesti tännepäin, kun ja jos isä lapsiaan haluaa tavata.
Hyvin sanottu. Tuleeko teille pitkä välimatka sitten?
 
etkai vaan vihjaa että kolleeka tekas sulle oharit?
No sanotaanko nyt näin, että jätti kuin nallin kalliolle, kun olin nukkumassa.. kamat oli hävinny ja nyt kun ite jo ajatukseen totuin niin vinkuu toisen akan luona, et tulis takas. Minen tuommosia pikku pojuja tarvii :)

Mut joku buddy pitää ilmeisesti hankkia, ellei meinaa ihan täysin selibaatissa olla lopun ikää.. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30221718:
No sanotaanko nyt näin, että jätti kuin nallin kalliolle, kun olin nukkumassa.. kamat oli hävinny ja nyt kun ite jo ajatukseen totuin niin vinkuu toisen akan luona, et tulis takas. Minen tuommosia pikku pojuja tarvii :)

Mut joku buddy pitää ilmeisesti hankkia, ellei meinaa ihan täysin selibaatissa olla lopun ikää.. ;)
no voihan viddu, oon luullu että meidän ammattikunnassa ei olis tuommosia lapatossuja
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä