Ei mikään tällä kertaa. Mulla on (edelleen) mielettömän hyvät tyypit työkavereina.Mikäs tänään ahistaa? Home ja uhmailevat jälkeläiset. Hieron suolaa haavoihin ja kerron ettei täällä ole tänään huudettu (vielä).
Ei mikään tällä kertaa. Mulla on (edelleen) mielettömän hyvät tyypit työkavereina.Mikäs tänään ahistaa? Home ja uhmailevat jälkeläiset. Hieron suolaa haavoihin ja kerron ettei täällä ole tänään huudettu (vielä).
nonnih, mitä mää sanoin :saint:Lahja oli mieleinen.
ookkei, mää voisin antaa sulle:wave:
Mää oon väsy ja nälkänen. Saanko?
tuutko heti antaa?ookkei, mää voisin antaa sulle
tuutko heti antaa?
No sähän nopeesti tulet...ei hyvä,ei hyvä. tässä kohtaa pitäs lukea jotain muuta mutta :saint:oon jo tulossa, kuvittele ittes märäks
Vai tuutko syömään helmiä ja currykookoskasviksia, olis just tinksun kokonen annos jäljellä.:wave:
Mää oon väsy ja nälkänen. Saanko synninpäästön jos syön valmista einestä eli maksalaatikkoa?
ehtisin jo vetää sitä maksalaatikkoa:ashamed:Vai tuutko syömään helmiä ja currykookoskasviksia, olis just tinksun kokonen annos jäljellä.
Eniten vituttaa kaikki.Tänään eniten ahistaa kaikki.
No ei ihan.
onks toi jotain avaruuskieltäBlärp
Mjoo, soon vähä niikö "my dick needs sucking" mutta silleen skottilaisella aksentilla.onks toi jotain avaruuskieltä
Mjoo, soon vähä niikö "my dick needs sucking" mutta silleen skottilaisella aksentilla.
Mikä jottei. Do it.jos sulla ei olis mitään muuta kun työ mikä pidättelis sua nykysessä asuinpaikassa niin muuttaisitko? Mä olen miettinyt tätä ja niinkauan kun ei olis vakituisesta työstä tietoa niin en tiedä...se on kuitenkina ika paljon nykypäivänä jos saa vakkari paikan niin ei siitä hevillä luopuis...vaikka mitään muuta syytä paikalla oloon ei olis.
Mää varmaan soittaisin äiteelle ja kysyisin mitä pitäisi tehdä.Jos näet jonkun rikkovan liikennesääntöjä törkeästi ja näet vaivaa ottaa rekisterinumeronkin ylös, niin a) ilmoitatko poliisille vai b) otatko kuvan ja jaat sen facebookissa? Hmm. Aika paha.
No mikä jottei.jos sulla ei olis mitään muuta kun työ mikä pidättelis sua nykysessä asuinpaikassa niin muuttaisitko? Mä olen miettinyt tätä ja niinkauan kun ei olis vakituisesta työstä tietoa niin en tiedä...se on kuitenkina ika paljon nykypäivänä jos saa vakkari paikan niin ei siitä hevillä luopuis...vaikka mitään muuta syytä paikalla oloon ei olis.
kunhan pohdin...ilman vakituista työtä en varmaan uskaltais...ei ole hinkua enää työttömäks.Mikä jottei. Do it.
No ei sentäs enempää kuin neljä vuotta..Vietin tänään kaksikymmentä minuuttia ämpärin seurassa ja se pisti miettimään miksi ihmeessä tuhlasin neljä hyvää vuotta nuoruudestani semmosen aivottoman idiootin kanssa.