en saa kertoa vaikka tietäsin.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30219072:Onko tuo koodi siulle tuttu :O
en saa kertoa vaikka tietäsin.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30219072:Onko tuo koodi siulle tuttu :O
Mie suutuin ämpärille ko se vehtaili mun unissa toisen naisen kanssa.mä joskus suutuin exälle kun oli nähnyt unta jossa oli joku nainen. kihisin vaan sille ,ihan kun unille olis jotain voinut.Mutta mitäs kerto että se oli uni jostain muusta kun musta.
Me ollaan siis molemmat vakoojia :O.en saa kertoa vaikka tietäsin.
mä en kehtaa edes kertoa mistä mä kerran olen sen saanutVoi ittu. Eli sain reissulta tulehduksen tuliaiseksi.
Jaa..mä en kehtaa edes kertoa mistä mä kerran olen sen saanut
Oon niin varma että tää liittyy siihen naamallelaukeemisfetissiin mistä oot puhunu.mä en kehtaa edes kertoa mistä mä kerran olen sen saanut
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30219085:Me ollaan siis molemmat vakoojia :O.
peesaanOon niin varma että tää liittyy siihen naamallelaukeemisfetissiin mistä oot puhunu.
Ja mie myös .peesaan
mitään en myönnä. ja mulla mitään fetissejä ole.Oon niin varma että tää liittyy siihen naamallelaukeemisfetissiin mistä oot puhunu.
Eikä miun. Just silmien vuoksi. Muuten ei niin nökönuukaa ole paikalla .Naamalle ei ole ruikittu mitään. Eikä tulla ruikkimaan tai sitten mä läväytän.
En mä muutenkaan siitä tykkää. Mitä järkeä ruikkia toisen naamalle. Ei mitään. Pillu on sitä varten.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30219124:Eikä miun. Just silmien vuoksi. Muuten ei niin nökönuukaa ole paikalla .
ei täällä ole ketään finksuja:snotty:myönnä finksu pois vaan että nautit siitä kun sun naamalle roiskastaan lastit
no musta nyt on tyhmää ruveta sanoo mikä on oikein ja mikä väärin kukin tykkää mistä tykkää eikä se muille kuulu. en mäkää persettä antais mutten sano sille joka tykkää että mitä järkee siinä on kun sitä varten on pillukin.En mä muutenkaan siitä tykkää. Mitä järkeä ruikkia toisen naamalle. Ei mitään. Pillu on sitä varten.
Sanoinpa vain mun mielipiteeni.no musta nyt on tyhmää ruveta sanoo mikä on oikein ja mikä väärin kukin tykkää mistä tykkää eikä se muille kuulu. en mäkää persettä antais mutten sano sille joka tykkää että mitä järkee siinä on kun sitä varten on pillukin.