tuitui ei oo laittanu viestin viestiä viimeseen puoleen tuntiin?Voihan eno sentään taas. En kestä.
tuitui ei oo laittanu viestin viestiä viimeseen puoleen tuntiin?Voihan eno sentään taas. En kestä.
Miun ex anoppi oli huippu :heart:. Harmi kun ehti kuolla ennen alamittaisen syntymää : /.kaipa se vähän on sellanen pakkorako.ei voi myöntää kellekkään vaikka anoppi olis miten huippu kun anoppeja kuuluu vähän mollata.
mun ex "appivanhemmat" oli kyllä maailman parhaita,vieläkin ikävä niitä.
No ei se nyt niin paha ollu, enemmän ahisti se että multa vietiin puolikkaan huoltajuus täysin ja sanottiin ettei mulla oo enää ikinä mahdollisuutta edes nähdä sitä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30218964::O
Ei ihme jos on hiukan tuntunut ahdistavalta unelta :hug:.
tää oli siis kans vaan unta?No ei se nyt niin paha ollu, enemmän ahisti se että multa vietiin puolikkaan huoltajuus täysin ja sanottiin ettei mulla oo enää ikinä mahdollisuutta edes nähdä sitä.
Ja tsadilainenki viestitti ton kynäepisodin jälkeen että se on tavannu jonkun naikkosen ja muuttaa sen perässä itä-suomeen perustamaan perheen.
Ja ruutis, kyllä nyt on ihan meikäläisen elävä eno taas ahistelee niistä diakuvista vaikka koko homma ei kuulu mulle millään tavalla ja mielestäni sanoin sen sille jo aika selvästi..
Unet voivat kyllä olla joskus tosi kamalia. Jää kurja mieli pitkäksi aikaa :hug:.No ei se nyt niin paha ollu, enemmän ahisti se että multa vietiin puolikkaan huoltajuus täysin ja sanottiin ettei mulla oo enää ikinä mahdollisuutta edes nähdä sitä.
Ja tsadilainenki viestitti ton kynäepisodin jälkeen että se on tavannu jonkun naikkosen ja muuttaa sen perässä itä-suomeen perustamaan perheen.
Ja ruutis, kyllä nyt on ihan meikäläisen elävä eno taas ahistelee niistä diakuvista vaikka koko homma ei kuulu mulle millään tavalla ja mielestäni sanoin sen sille jo aika selvästi..
Nälkäsenä ei saa mennä maaten |O. Näkee pahoja unia.Karmee nälkä,oon syönyt 12 aikaan töissä vähän ja sitten kotona 3näkkileipää joskus päivällä. Mitäköhän sitä nyt sit söis kun ei jaksa mitään isoa laittaa.
Mahtuu, tervetuloa.Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30219016:Mahtuuko mukaan?
silmätulehdus,lääkäriin mars mars.Silmäkulma on kipee ja silmään erittyy jotain keltaista. Pitäskö mennä lekurille? Kipu tuli muutama päivä sitten.
Eikä välttämättä uni tuu ihan heti.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30219014:Nälkäsenä ei saa mennä maaten |O. Näkee pahoja unia.
sä oot joku vakooja:OAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30219011:Unet voivat kyllä olla joskus tosi kamalia. Jää kurja mieli pitkäksi aikaa :hug:.
Mie höpöttelin viime yönä ihme koodeja ääneen . Muistan vieläkin ihan selvästi kun sanoin Y6522 :O. Ei mitään hajua mitä nuo koodit oli .
Joo. Mutta en sentään tehny perusämmämäisiä ja alkanu aamulla kiukuttelemaan ko tollai vaan naisten matkaan lähteetää oli siis kans vaan unta?
Jotakin tuollaista ajattelin. :|silmätulehdus,lääkäriin mars mars.
Kyl, tervetuloa!Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30219016:Mahtuuko mukaan?
Erite on merkki bakteeritulehduksesta. Mars lekurille, niin saat tipat silmille.Silmäkulma on kipee ja silmään erittyy jotain keltaista. Pitäskö mennä lekurille? Kipu tuli muutama päivä sitten.
mulla ollut pari kolme kertaa,kantsii mennä lääkäriin heti ,se kun voi tarttua sen lisäks että se tekee kipeetä.Jotakin tuollaista ajattelin. :|
Onko tuo koodi siulle tuttu :Osä oot joku vakooja:O
Voi ittu. Eli sain reissulta tulehduksen tuliaiseksi.Erite on merkki bakteeritulehduksesta. Mars lekurille, niin saat tipat silmille.
mä joskus suutuin exälle kun oli nähnyt unta jossa oli joku nainen. kihisin vaan sille ,ihan kun unille olis jotain voinut.Mutta mitäs kerto että se oli uni jostain muusta kun musta.Joo. Mutta en sentään tehny perusämmämäisiä ja alkanu aamulla kiukuttelemaan ko tollai vaan naisten matkaan lähtee
Pitää |O.Silmäkulma on kipee ja silmään erittyy jotain keltaista. Pitäskö mennä lekurille? Kipu tuli muutama päivä sitten.