Luulo ei ole tiedon väärti joten mittään ei myönnetä |OIltoja.
Luulen että otin tuossa vähän aikasemmin pienet torkut, vahingossa
Ninhän se olikinAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30218705:Luulo ei ole tiedon väärti joten mittään ei myönnetä |O
Saattoi miullakin vähän silmät luppasta jossain kohtaa :snotty:.Ninhän se olikin
No, väsyttää silti.
Syytetään hormooneja |OHittoku on hullu mässäilyfiilis vaikka ei oo yhtään nälkä.
Ainii, se aika kuukudesta alkaa. Joo, hormooneja hormooneja.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30218768:Syytetään hormooneja |O
IltaaIltaa :wave:
Iltaa :wave:Iltaa :wave:
Mikäs vika anopissa on? Tuliko pidemmäksikin aikaa?anoppi tulla paukahti meille :x
anoppi tulla paukahti meille :x
Iltaa :wave:.:wave:
I feel your pain. Mie riitelin viime yönä eksanoppini kanssa ja se tuikkas mustekynän mun kädestä läpi. Se kynä vielä aukesi sillain harppuunamaisesti että repi palan kädestä irti kun irrotin sitä. Sitten se muste lähti leviämään mun verisuoniin, tuntui klymältä kun se liikkui eteenpäin.anoppi tulla paukahti meille :x
itse asiassa ei oo vikaa mutta ainahan sitä ruukataan olla anopista vähän :xMikäs vika anopissa on? Tuliko pidemmäksikin aikaa?
:OI feel your pain. Mie riitelin viime yönä eksanoppini kanssa ja se tuikkas mustekynän mun kädestä läpi. Se kynä vielä aukesi sillain harppuunamaisesti että repi palan kädestä irti kun irrotin sitä. Sitten se muste lähti leviämään mun verisuoniin, tuntui klymältä kun se liikkui eteenpäin.
:OI feel your pain. Mie riitelin viime yönä eksanoppini kanssa ja se tuikkas mustekynän mun kädestä läpi. Se kynä vielä aukesi sillain harppuunamaisesti että repi palan kädestä irti kun irrotin sitä. Sitten se muste lähti leviämään mun verisuoniin, tuntui klymältä kun se liikkui eteenpäin.
kaipa se vähän on sellanen pakkorako.ei voi myöntää kellekkään vaikka anoppi olis miten huippu kun anoppeja kuuluu vähän mollata.itse asiassa ei oo vikaa mutta ainahan sitä ruukataan olla anopista vähän :x
ja huomenna se jo jatkaa matkaa