Miksi kiusata itseään? Yksi elämä ihmisellä! Ota ota!missäköhän sitä tahdonvoimaa myydään? päätin että enskuusta lähtien ei namituksia eikä herkutuksia...tuskanen tie tulossa|O
Siksi kiusata itseään koska +5kg kesässä alkaa ottaa päähän siinä vaiheessa ko lempifarkkujen päällä roikkuu röllykkä.Miksi kiusata itseään? Yksi elämä ihmisellä! Ota ota!
miks ihmeessä?missäköhän sitä tahdonvoimaa myydään? päätin että enskuusta lähtien ei namituksia eikä herkutuksia...tuskanen tie tulossa|O
No s e pitkälitania siinä lapussa niin se on juurikin se koodi.syötät vaan sen postin sivulla olevaan seuraa lähetystä kohtaaan ja tadam..näet missä paketti on.Jaa onpasw seurantakoodi, ei mulle kukaan kertonu että tossa lapoussa on sellanen eikä siinä luekaan. Kaveri kerto äskön, oho.
ja matkahuollolla sama hommaNo s e pitkälitania siinä lapussa niin se on juurikin se koodi.syötät vaan sen postin sivulla olevaan seuraa lähetystä kohtaaan ja tadam..näet missä paketti on.
siks että housun vyötärö kiristää:ashamed:ei se ennen kesää kiristänyt. joskus vuosia sitten en syönyt yhtään mitään karkkeja/keksejä/jäätelöä/sipsejä en mitään.Voi kun pääsis siihen takas.sillon ei tehnyt edes mieli.Miksi kiusata itseään? Yksi elämä ihmisellä! Ota ota!
Miksi kokonaan pois? Kerran viikossa vähän namia ei haittaa mitenkään.missäköhän sitä tahdonvoimaa myydään? päätin että enskuusta lähtien ei namituksia eikä herkutuksia...tuskanen tie tulossa|O
ei kun se on kaikki tai ei mitään,haluun päästä siihen samaan mitä joskus vuosia sitten oli,ei nameja yhtään.Vain juhlissa pieni pala kakkua ja joku keksi.Miksi kokonaan pois? Kerran viikossa vähän namia ei haittaa mitenkään.
No sullahan nuita ukkoja tuntuu riittävänMistäs mie valitan ko ei ole ukkoa?
No jos valitan että kitaramies ei oo vieläkään tunnustanu saaneensa pakettia, tsadilainen on kiireinen ja on menny monta tuntia viestittä. Yhyy, miehet on sikoja.
Miun pitäis alkaa kans. Olis oikeesti tarvetta.ei kun se on kaikki tai ei mitään,haluun päästä siihen samaan mitä joskus vuosia sitten oli,ei nameja yhtään.Vain juhlissa pieni pala kakkua ja joku keksi.
Juu mie oon alkanu vampiksi.No sullahan nuita ukkoja tuntuu riittävän
no se olis vähän niinko pakko.elä hiivatissa yinksu rupea nuin ankealle linijalle
Mä olen laihtunut vaikka olen syönyt vähän namia kerran viikossa. Mulla se määrä ei hetkauta mihinkän.ei kun se on kaikki tai ei mitään,haluun päästä siihen samaan mitä joskus vuosia sitten oli,ei nameja yhtään.Vain juhlissa pieni pala kakkua ja joku keksi.
Ei pysty sellaseen jos ottaa niin tekee mieli kokoajan. Sama kuin seksin kanssa jos ei saa niin turtuu mutta kun pääsee makuun niin tekee mieli kokoajan.tai no seksiä mun tekee kyllä aina mieli oli tilanne mikä tahansa.Mä olen laihtunut vaikka olen syönyt vähän namia kerran viikossa. Mulla se määrä ei hetkauta mihinkän.
Mä en osta paljoo herkkua. Jos ei ole kotona herkkua niin ei sitä voi syödä.Ei pysty sellaseen jos ottaa niin tekee mieli kokoajan. Sama kuin seksin kanssa jos ei saa niin turtuu mutta kun pääsee makuun niin tekee mieli kokoajan.tai no seksiä mun tekee kyllä aina mieli oli tilanne mikä tahansa.
Voiko lapsen tunnistaa väsyneeksi jos se kuukahtaa kesken pöntöllä istumisen naama edellä lattialle? Vai uskonko kun se sanoo että "äiti, ei mua väsytä?" Dilemma.