"a p"
Kun saimme lapsen, mies muuttui niin että lopetti kotitöiden tekemisen kokonaan. Kun olin kotona, se oli Ok, mutta kun palasin töihin, sama jatkui. Tein raskasta fyysistä työtä, kävin kaupassa. tein ruuat, hoidin lapsen ja kaikki kotityöt. Mies työttömänä- ennen raskautta lupaili hakea töitä, mutta lapsen saatuani tajusin ettei mies tule koskaan hakemaan töitä. Olin tyytymätön ja väsynyt, kireäkin, valitin usein asiasta. Miehen mielestä olin nalkuttaja, ja hän puhui lähipiirilleen asiasta, heidän silmissään minä olin nalkuttava pirttihirmu. Mies ei koskaan myöntänyt että hänessä olisi ollut vikaa, vain minussa.
Lopulta lähdin. Ajan myötä tapasin ihanan miehen, joka käy töissä kuten minäkin, kotityöt menee sen mukaan kumpi ehtii milloinkin, mutta asiat menevät itsekseen, sopimatta, koskaan ei ole riidelty asiasta.
Mutta miksi minut tuomittiin nalkuttajaksi, vaikka mies oli todellisuudessa patalaiska ja itsekäs?
Lopulta lähdin. Ajan myötä tapasin ihanan miehen, joka käy töissä kuten minäkin, kotityöt menee sen mukaan kumpi ehtii milloinkin, mutta asiat menevät itsekseen, sopimatta, koskaan ei ole riidelty asiasta.
Mutta miksi minut tuomittiin nalkuttajaksi, vaikka mies oli todellisuudessa patalaiska ja itsekäs?