Ärsyttää, mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja midan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

midan

Vieras
Monta vuotta tilanne oli niin että mies ei osallistunut siivoukseen juuri ollenkaan,ei tehnyt edes omaa osaa,ei siivonnu edes omia jälkiään. Tottakai huomautin asiasta ja valitin koska tilanteessa ei ollut mitään reilua, ei minun kuulunut olla se joka siivoo miehenkin astiat pöydältä tiskiin. No mä olin nalkuttaja kun huomautin asioista

Nyt kun itse olen sairas enkä pysty esim imuroida/lakaista/moppaa lattioita. Niin mies ei paljoo enempää tee ku ennenkään,mutta joutuu välillä lattiat siivoo, niin johan se kiukkuaa ja valittaa, siinä vaiheessa ei heru multa empatiaa, sillä vaikka olen fyysisesti kipeä,sentään huolehdin tiskeistä(mies ei aiemmin tehnyt edes sitä,eikä tee vieläkään)

Eli mies ei siivoa vieläkään edes sitä 50% mutta enemmän kuitenkin kuin koskaan aiemmin, johan se valittaa ja valittaa. Totesin sille että eikö ois kiva jos tulisin näyttää nalkutus merkkiä ja sanoisin sulle että aina sä nalkutat. Meni mies hiljaiseksi!

Olenkin tullut siihen tulokseen että jos mies toimii kuten aikuinen ja ottaa kodinhoidostakin automaattisesti hoidettavaksi oman osuutensa,eikä kuvittele että vaimo on äidin korvike, niin ei se vaimo "nalkuta".

Tässä on kyllä vielä se ero että mies oli tekemättä mitään monta vuotta huvikseen,mä oon oikeasti kipeä ja mielummin siivoaisin kuin olisin puoliksi rampa

En itse tykkää siitäettä jalat kastuu kun käyn vessassa, sekin oli turhasta valitusta kun sanoin miehelle että voi suihkun jälkee kuivaa lattian.

No sitten kun en itse kivuilta kyennyt lattiaa kuivaa ja miehellä kastu skat niin johan se valitti ettei tykkää. :O

ihan uskomaton tyyppi

no vittu minkäs takia ihmiset kirjottaa tääne ylipäätänsä? varmaan siksi että saa johonki ulos asian, ku ei tyhjille seinillekkään auta valittaa,ne kun ei vastaa.

Yhteistyössä