Jos sä pääsisit mun kanssa painimatolle, niin sitten vasta sä epäilisitkin mun sukupuolta.Sinun nimimerkissäsi usein esiintyvä suoruus ja aggressiivisuus on suht luotaantyöntävää. Olen jopa epäillyt sinua mieskirjoittajaksi vahvan tyylisi perusteella.
Aika hyvä.Mua huvittaa nää alottelijat jotka järkyttyy tästä palstasta ja ottaa kaiken tosisaa.
Paras tähän menessä on kyllä 9mm joka suuttu mulle, kun en ottanut tosiaa ketjua jonka alottaja oli synnytänyt kotona rv23 lapsen ja se lapsi nukku kenkälaatikossa eikä heillä ollut rahaa ruokaan.
Ei kukaan ole seppä syntyesään, kyllä tähän menoon nopeesti pääsee mukaan ja tajuaa ettei siellä kaupassa oikeasti myydä kelluvia rusinoita vaikka palstalla niin sanottaisiinkin.Eli on sisäpiiri: kauan palstailleet "kovahermoiset" jotka tunnistaa provon kun provon ihan varmasti aina, ja sit herkkikset aloittelijat joitten pitäis pysyä poissa jos ei meno kelpaa. Ajatus että vanhat jäärät vois olla vähän vastaanottavaisempia, ystävällisempiä ja vähemmän veemäisiä ei toki käy...
Ilkeyteen tottuminen ja sen säännöillä toimimaan alkaminen on pahimpia asioita, mitä voi tapahtua ihmiselle.Eli on sisäpiiri: kauan palstailleet "kovahermoiset" jotka tunnistaa provon kun provon ihan varmasti aina, ja sit herkkikset aloittelijat joitten pitäis pysyä poissa jos ei meno kelpaa. Ajatus että vanhat jäärät vois olla vähän vastaanottavaisempia, ystävällisempiä ja vähemmän veemäisiä ei toki käy...
Tuu tonne runoilemaanPalstalla on nähdäkseni suht paljon matalasti koulutettuja ja mt-ongelmaisia. Se on ilmeisesti pahoivoinnin henkireikä useille. Iltalehden keskustelufoorumi ja Suomi24 ovat hieman vastaavia paikkoja.
Oma ihmetysaiheeni on iloisten, toiveikkaiden, spontaanien ja kilttien juttujen ja tunteiden vähäisyys. Palsta kaipaisi hieman lisää naisellisuutta tässä
Ja millaisena ihmisenä sä sensijaan itseäsi pidät?Ilkeyteen tottuminen ja sen säännöillä toimimaan alkaminen on pahimpia asioita, mitä voi tapahtua ihmiselle.
Yksi kiusaajista näköjään jo ilmoittautui.Jos sä olet vasta vähän aikaa täällä ollut niin et osaa vielä erotaa provoa, selvään provoon on ihan turha vastailla järkevästi.
Jaa mihi? Ehkä tuun.Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30214843:Tuu tonne runoilemaan
Et sinäkään kaikkea tajua, kun olen todenperäisille aloituksille huudellut provoa. Kun kerran et voi asiaa tietää varmaksi, niin silloin on parempi pitää suu kiinni.Ei kukaan ole seppä syntyesään, kyllä tähän menoon nopeesti pääsee mukaan ja tajuaa ettei siellä kaupassa oikeasti myydä kelluvia rusinoita vaikka palstalla niin sanottaisiinkin.
Mä en huutele turhaan provoa, pelkästään hyvin selviin tapauksiin.Yksi kiusaajista näköjään jo ilmoittautui.
Aloittajan mainitsemien asioiden lisäksi minua ärsyttää, kun aina on joku huutelemassa provoa, vaikka aloitus ei sellainen olekaan. Sitten keksitään joukolla syitä, miksi aloitus ei voi pitää paikkaansa. Yksi kiusaamisen muoto sekin. Joskus aloittaja lähtee mukaan tähän ja yrittää todistella aloituksensa todellisuutta ja siinä vaiheessa ollaan jo kaukana asiallisesta ja hedelmällisestä keskustelusta.
Öö... siis etkö sä yleensä ole juuri se, joka haukkuu ja nälvii muita ja käyttää karkeaa sekä rumaa kieltä? Eli siis se kiusaaja.[/QUO
Ja taas tyylilleen uskollisena...söpöä.
Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30214880:No jos se on söpöä olla oikeassa...Öö... siis etkö sä yleensä ole juuri se, joka haukkuu ja nälvii muita ja käyttää karkeaa sekä rumaa kieltä? Eli siis se kiusaaja.[/QUO
Ja taas tyylilleen uskollisena...söpöä.
On se. Ihmiset jotka ovat niin oikeassa, että tukehtuvat itseensä.Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30214880:No jos se on söpöä olla oikeassa...
Ei voi tunnistaa mistä persereikä alkaa ja mihin se päättyy.
Surkuhupaisan söpöä. Kuin koira joka jahtaa häntäänsä.
Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30214922:Huomaatkohan sä itsekkään, millainen "kiusaaja" sä oletkaan vaikka auliisti siitä syytät muita. Alat taas puhua törkeyksiä ja kirjoituksesi taso on varsin alentavaa.On se. Ihmiset jotka ovat niin oikeassa, että tukehtuvat itseensä.
Ei voi tunnistaa mistä persereikä alkaa ja mihin se päättyy.
Surkuhupaisan söpöä. Kuin koira joka jahtaa häntäänsä.
Etkö sinä edellisellä sivulla juuri kuuluttanut asiallisen keskustelun ja mielipiteiden vaihdon perään?
Haistan kaksinaismoralismia sekä realistisuuden puutteen itseään kohtaan...
ahh. Se on jopa pahempaa, kuin ihminen, joka tukehtuu omaan oikeassa olemiseensa. Kieltämättä oikeassa oleminen tuntuu joskus enemmän rasitteelle, kuin siunaukselle.
Persereikä sijaitsee yleensä pakaroiden välissä. Pakarat on suht puolessavälissä kehoa, ja selän puolella. Persereikä itsessään ei ole elin, vaan aukko, josta poistuu kehon kuona- aineita. Ilman sitä ihminen täyttyy kakasta ja kuonasta. Minä olen varsin onnellinen ja ylpeä persereijästäni. Sinulla ei ilmeisesti ole sellaista, kun olet niin "full of shit" kaikenaikaa?
No täällä ei ole kyllä mikään muuttunut mun poissaollessa.Palstalla on nähdäkseni suht paljon matalasti koulutettuja ja mt-ongelmaisia. Se on ilmeisesti pahoivoinnin henkireikä useille. Iltalehden keskustelufoorumi ja Suomi24 ovat hieman vastaavia paikkoja.
Oma ihmetysaiheeni on iloisten, toiveikkaiden, spontaanien ja kilttien juttujen ja tunteiden vähäisyys. Palsta kaipaisi hieman lisää naisellisuutta tässä
Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30214922:Huomaatkohan sä itsekkään, millainen "kiusaaja" sä oletkaan vaikka auliisti siitä syytät muita. Alat taas puhua törkeyksiä ja kirjoituksesi taso on varsin alentavaa.
Etkö sinä edellisellä sivulla juuri kuuluttanut asiallisen keskustelun ja mielipiteiden vaihdon perään?
Haistan kaksinaismoralismia sekä realistisuuden puutteen itseään kohtaan...
ahh. Se on jopa pahempaa, kuin ihminen, joka tukehtuu omaan oikeassa olemiseensa. Kieltämättä oikeassa oleminen tuntuu joskus enemmän rasitteelle, kuin siunaukselle.
Persereikä sijaitsee yleensä pakaroiden välissä. Pakarat on suht puolessavälissä kehoa, ja selän puolella. Persereikä itsessään ei ole elin, vaan aukko, josta poistuu kehon kuona- aineita. Ilman sitä ihminen täyttyy kakasta ja kuonasta. Minä olen varsin onnellinen ja ylpeä persereijästäni. Sinulla ei ilmeisesti ole sellaista, kun olet niin "full of shit" kaikenaikaa?
Et vaan kestä, että joku puolustaa itseään.
Kaiku vastaa kuin sinne huudetaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30214955:Mitä ihmettä?Et vaan kestä, että joku puolustaa itseään.
Kaiku vastaa kuin sinne huudetaan.
Miltä sä puolustat itseäsi? Olenko minä jotenkin loukannut tunteitasi kysyessäni, että pidätkö kohtuullisena muiden syyttelyä kiusaamisesta, kun olet itse sitä palstalla harrastanut? Olen myös ihmetellyt peräänkuuluttamistasi asialliseen keskusteluun, vaikka itse latelet törkeyksiä?
Onko siis väärin kyseenalaistaa käytöstäsi palstalla ja ihmellä kaksinaismoralismiasi?
Nyt kerrot, että kaiku vastaa kuin sinne huudetaan?
Anteeksi mitä? Enkä oikein ymmärrä, että miltä sinä puolustat itseäsi. Olen vain ihmetellyt käytöstäsi.
just oikeella ajalla thanks nyt pitää kiittää ja kuittaa .No täällä ei ole kyllä mikään muuttunut mun poissaollessa.
Vaihtaisit levyä jo, tai tee asialle jotakin.:kiss:
Itsekin saatat nälviä ja katselet toisia vähän sieltä korkeammalta.