Tarkotatko exää? Vihaan sitä ämmää.Good for you. Miksi olet tuollaisen helmen päästänyt menemään?
Ei se tyttis varmaan olis halunnut kameran kautta keskustella, kun sillä oli omat sutinat menossa samalla Tiiä vaikka nyksän exän nyksä olis nuollu sitä parhaillaan.Mamis. Olisit nyt edes puhunu puhelimes sen tyttöystävän kans tai sitte keskustellu webbikameran kautta.
Haha, kuulostat yhtä tyhmältä kuin mun exä Hänellä varmaan samanlaisia fantasioitakin. Täys pelle koko tyyppi.Kieltämättä olo on kuin kukolla tms. exä hoiti ja samalla lämmittelin tyttöystävää myöhempää aktia silmällä pitäen. Voin todeta että oli pussit tyhjät eilen.
Ei kun äiskä on kieltänyt sitä kokeilemasta tupakkia ennen kuin amiksen eka vuosi on ohi.Mä niin sieluni silmin nään sun yllä hihattoman paidan sikamakee tatska käsivarressa ja feikkicrocssit jalassa.. Uh, oliks sulla vielä rööki huulessa!?
Ei ole tatskoja, poltan harvoin enkä koskaan sisällä.. jalassa ei ollu mitään erinäisistä syistä kun saunasta tulleena mulkku puhtaana ex-muijan suussa.Mä niin sieluni silmin nään sun yllä hihattoman paidan sikamakee tatska käsivarressa ja feikkicrocssit jalassa.. Uh, oliks sulla vielä rööki huulessa!?
kuulostat exältä, tekeekö taas mieli kunnon suu hoitoo.Ammu ittes!
Toivottavasti vaan vitsailet. Tuolla liikenteessä on nimittäin ihan riittävästi IDIOOTTEJA, jotka keskittyvät ajaessa muuhun kuin siihen ajamiseen ja ovat siksi vaaraksi muille tiellä liikkujille.Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30213726:
Hoitelen miestäni hänen ajaessa autoa... ai niin mutta sitä ei laskettu, en ole ex, enkä tyttöystävä