ex-vaimo otti s**hin samalla kun tekstasin tyttöystävälle

• Viestiketjun aloittaja nautein
  • Ensimmäinen viesti
nautein
[QUOTE="tiiu";30212091]Ei varmaan olekaan Provo mutta sun tylsä ja typerä fantasia kylläkin.. Säälittävä jätkä. En panis.[/QUOTE]

Ei ku tää tapahtu lauantaina. Fantasiassa tehtäs paljon muutakin. :p

"vieraana"
Jaa... Ja nyt sä sitten luulet olevasi joku maakunnan paras rakastaja ja ansaitset mielestäsi jonkun palkinnon?!? :O Voi, voi - sulla on poika vielä paljon opittavaa ihan oikeesta elämästä. Fantasiapelissä tuosta vois jonkun pojon ansaitakin ja päästä pelissä eteenpäin, mutta irl tuollanen lähinnä saälittää - jopa siinä määrin ettei enää heru sitä säälipildeäkään.

nautein
[QUOTE="vieraana";30212195]Jaa... Ja nyt sä sitten luulet olevasi joku maakunnan paras rakastaja ja ansaitset mielestäsi jonkun palkinnon?!? :O Voi, voi - sulla on poika vielä paljon opittavaa ihan oikeesta elämästä. Fantasiapelissä tuosta vois jonkun pojon ansaitakin ja päästä pelissä eteenpäin, mutta irl tuollanen lähinnä saälittää - jopa siinä määrin ettei enää heru sitä säälipildeäkään.[/QUOTE]

Kieltämättä olo on kuin kukolla tms. exä hoiti ja samalla lämmittelin tyttöystävää myöhempää aktia silmällä pitäen. Voin todeta että oli pussit tyhjät eilen.

"123"
Kieltämättä olo on kuin kukolla tms. exä hoiti ja samalla lämmittelin tyttöystävää myöhempää aktia silmällä pitäen. Voin todeta että oli pussit tyhjät eilen.
Haha, kuulostat yhtä tyhmältä kuin mun exä :LOL: Hänellä varmaan samanlaisia fantasioitakin. Täys pelle koko tyyppi.

Mutta mietin että kuka ottaa suihin silloin kun toinen tekstaa? Katotko myös esim. telkkaria kun harrastatte seksiä? Luet lehteä kun nainen ratsastaa?

"kettu"
24-vuotias tyttöystäväni on useinkin ottanut suihin samalla, kun soitan tai tekstaan vaimolleni, että taas menee vähän myöhään töissä, sori. Hän saa kuulemma "ihan järjettömät" kiksit siitä. Itse olen 46-vuotias mies.

hahaa
Onneksi ne parikymppiset tajuaa aika pian, mikä virhe on ottaa riesoikseen paljon itseä vanhempi mies. Alkaa ne oman ikäiset miehet (parinkympin puolessavälissä) olla henkisesti samalla tasolla naisten kanssa, joten miksi ihmeessä valita vanhempi..? Harva viisikymppinen mies on oikeasti puolta nuoremmalle naiselle houkuttava. On poikkeuksiakin toki, mutta harvassa.

nautein
[QUOTE="123";30212333]Haha, kuulostat yhtä tyhmältä kuin mun exä :LOL: Hänellä varmaan samanlaisia fantasioitakin. Täys pelle koko tyyppi.

Mutta mietin että kuka ottaa suihin silloin kun toinen tekstaa? Katotko myös esim. telkkaria kun harrastatte seksiä? Luet lehteä kun nainen ratsastaa?[/QUOTE]

Ex ottaa. Naimisis kun viel oltiin niin otti suihin samalla kun soitin työpaikalle ja olihan niitä muitakin hyviä hetkiä, mutta tää on eka kerta että tekstaan tyttöystävälle kun se imee. .

"Totuus"
Noin eläen voit kokea hetken "kuningasfiiliksen", mutta et aitoa, pysyvää onnea. Tämä on surullista. Aidosti onnellinen ei kirjoittaisi mitään, mitä kirjoitit. Olen pahoillani, mutta se on totta.

Jännä ilmiö sinänsä, että tällaisessa avauksessa, jonka tarkoitus on ärsyttää, oli totta tai ei, kommentoijilla on hirveä tarve sanoa jotain nokkelaa tai päästä jotenkin yläpuolelle. Tuskin näistä kommenteista nyt muodostuu mitään ultimaalista karman rangaistusta ap:lle. Mulkkuja jätkiä mahtuu maailmaan, kuulutti ne sitä kaksplussalla tai ei.

• Tykkää
Reactions: HippuTAR
Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30213726:
:LOL:

Hoitelen miestäni hänen ajaessa autoa... ai niin mutta sitä ei laskettu, en ole ex, enkä tyttöystävä:whistle:
Toivottavasti vaan vitsailet. Tuolla liikenteessä on nimittäin ihan riittävästi IDIOOTTEJA, jotka keskittyvät ajaessa muuhun kuin siihen ajamiseen ja ovat siksi vaaraksi muille tiellä liikkujille.

• Tykkää
Reactions: HippuTAR

Yhteistyössä