The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Koskahan asuntojen seiniin aletaan rakentaa USB-portteja? Raivostuttaa tää piuhoilla sählääminen, varsinkin kun en löydä adapteria mistään ja läppäriin ei mahdu mokkulan ja hiiren ja kaiken lisäksi latauspiuhaa. Telkkarikin pitäs olla päällä, että alkaa lataa.

Kenellä muulla on yhtä vaikea elämä?
:wave: -mulla oli viikonloppuna. Voi kiesus sentään, että on olemassa vielä semmosia kolkkiakin näemmä, missä ei toimi niin mitkään yhteydet..ja sentäs meikäläinen asuu perähortolassa ja viikonloppuna olin ihan oikeessa kaupungissa :O...ja täällä perävaarassa sentää pelittää...myötätunto:hug:

Mutta joo, kännykkäkin toimi vasta ulkona parkkipaikalla ja koneella olikin sitten aivan mahdotonta tehdä sisällä niin mitään, koska potki ulos koko ajan. Hienoo..

No, onneksipa nyt on maanantai :D. Nyt on sitten "muuten vain vaikeeta elämää" :D
 
  • Tykkää
Reactions: Spencer Hastings
Spencer Hastings
On se nyt kumma, tällä vuosituhannella ja länsimaassa ja NETTI EI TOIMI :O Ihmisoikeusrikkomus. Saunalahden mobiilinetti on takkuillu nyt mulla ja miehellä joka kolkassa. Ihan kauheeta, kun pelaa Candyssa jostain tasosta kolme tähteä ja sitten se ei synkronoi sitä Facebookin kanssa, koska netti pätkii :(
 
  • Tykkää
Reactions: (Laura)
On se nyt kumma, tällä vuosituhannella ja länsimaassa ja NETTI EI TOIMI :O Ihmisoikeusrikkomus. Saunalahden mobiilinetti on takkuillu nyt mulla ja miehellä joka kolkassa. Ihan kauheeta, kun pelaa Candyssa jostain tasosta kolme tähteä ja sitten se ei synkronoi sitä Facebookin kanssa, koska netti pätkii :(
:hug: - pukkaa varapärelähetystä sulle.

Mä pistin turkkia puhuen koko hiien viikonlopun, kun en koneella sitten saanutkaan siellä aikaiseksi just mitään - yhden ainoan vaivaisen emailin onnistuin semmoisessa akrobaattisessa viritelmäasennossa lähettämään - siinä kyllä ylitettiin kaikki maailman tasapaino- ja vetovoimaskenaariot uusiin puihin :snotty: :D - ja muuten sitten säädin parhaani mukaan asioita kuntoon kännykällä siellä parkkipaikalla :headwall:

Juuei, jummarrus ei riitä moiseen temppuiluun. Tääkin on varmaan joku practical joke
joltain inssinplantulta, että pistetäänpä "iloa kiertämään" ja katotaan mitä keksivät epätoivoissansa. Pah.
 
Koskahan asuntojen seiniin aletaan rakentaa USB-portteja? Raivostuttaa tää piuhoilla sählääminen, varsinkin kun en löydä adapteria mistään ja läppäriin ei mahdu mokkulan ja hiiren ja kaiken lisäksi latauspiuhaa. Telkkarikin pitäs olla päällä, että alkaa lataa.

Kenellä muulla on yhtä vaikea elämä?
muistelen nähneeni jossain toimistossa semmonsia pistorasioita joissa on mukana myös usb

ABB niitä ainaski tekee

 
Spencer Hastings
Hähäh! Poika kävi kyllä aamulla sympatioimassa mua tosta ovenraosta. Kai mun on pakko antaa niiden opiskella rauhassa.
Äitiydessä odotan eniten tota, että pääsee käyttämään sitä TAKAISINMAKSUN AIKA -korttia :D

P.s. olettekos ketjulaiset ehostaneet kotona mitään dc-fixillä? Haluaisin sellaista mahdollisesti keittiön välitilan kaakeleihin. Jotain oranssiin seinään sopivaa värikästä ja kuvioitua :) Mitenhän toimis kaakeliin?
 
Äitiydessä odotan eniten tota, että pääsee käyttämään sitä TAKAISINMAKSUN AIKA -korttia :D

P.s. olettekos ketjulaiset ehostaneet kotona mitään dc-fixillä? Haluaisin sellaista mahdollisesti keittiön välitilan kaakeleihin. Jotain oranssiin seinään sopivaa värikästä ja kuvioitua :) Mitenhän toimis kaakeliin?
Jeah, mä vetäsin semmosen pinnan tonne kylppärin pariin ikkunaan ja kakkosvessan ikkunaan vallankin näkösuojaksi - meillä toimii eri hyvin :). Ja nyt tässä jossain välissä aattelin laittaa semmosen "maitolasiefektin" tohon meijen vitriiniin. Mutta se, miten käyttäytyy kaakelissa on mulle kans uutta. Toisaalta toihan ois eri kätevä ja nopea tapa uudistaa, että jos sattuu kyllästymään - niin äkkiäkös tuon sitten vaihtaa silmään sopivaksi :)
 
Spencer Hastings
Jeah, mä vetäsin semmosen pinnan tonne kylppärin pariin ikkunaan ja kakkosvessan ikkunaan vallankin näkösuojaksi - meillä toimii eri hyvin :). Ja nyt tässä jossain välissä aattelin laittaa semmosen "maitolasiefektin" tohon meijen vitriiniin. Mutta se, miten käyttäytyy kaakelissa on mulle kans uutta. Toisaalta toihan ois eri kätevä ja nopea tapa uudistaa, että jos sattuu kyllästymään - niin äkkiäkös tuon sitten vaihtaa silmään sopivaksi :)
Juu just se, että halpaa ja nopeaa kun tarvii vaan ehostusta. Tosiaan en viittis alkaa kaakeleita repii ja laittaa uusia, koska 2,5 vuoden päästä menee keittiö ja vessa kokonaan uusiksi. Ja kun mieli muuttuu niin usein ja mielessä on tämän tyylinen värimaailma ja kuviointi:



Niin dc-fix on turvallisin idea :D
 
Koskahan asuntojen seiniin aletaan rakentaa USB-portteja? Raivostuttaa tää piuhoilla sählääminen, varsinkin kun en löydä adapteria mistään ja läppäriin ei mahdu mokkulan ja hiiren ja kaiken lisäksi latauspiuhaa. Telkkarikin pitäs olla päällä, että alkaa lataa.

Kenellä muulla on yhtä vaikea elämä?
I feel u sister :hug: Mun makuuhuoneessa on yksi(!) pistorasia, ja ne on täällä vielä usein semmosia, joissa tosiaan on vaan yks paikka. Jakaja mulla on, mut entä ku pitäs olla käytössä lukulamppu ja lämmitin JA ladata läppäriä?!?
 
Spencer Hastings
I feel u sister :hug: Mun makuuhuoneessa on yksi(!) pistorasia, ja ne on täällä vielä usein semmosia, joissa tosiaan on vaan yks paikka. Jakaja mulla on, mut entä ku pitäs olla käytössä lukulamppu ja lämmitin JA ladata läppäriä?!?
Laskin eilen ihan hämmästyneenä, että mulla on yksiössä 12 pistoketta+antennipistoke :D Mutta ei auta kun ei ole adapteria usbille....
 
Juu just se, että halpaa ja nopeaa kun tarvii vaan ehostusta. Tosiaan en viittis alkaa kaakeleita repii ja laittaa uusia, koska 2,5 vuoden päästä menee keittiö ja vessa kokonaan uusiksi. Ja kun mieli muuttuu niin usein ja mielessä on tämän tyylinen värimaailma ja kuviointi:



Niin dc-fix on turvallisin idea :D
Ihanan pirtsakkaa :)! Eihän tossa sitten ois muuta kuin askartelun iloa ja kätten töiden ihastelua. Loppujen lopuksi pienellä vaivalla saa ihanaa piristystä ja muutosta aikaiseksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Spencer Hastings
Meille tulee taloyhtiöön kiinteä netti jo vuonna 2020! Sitä odotellessa (kiroan ja huudan). Kaupungissa on kolme eri nettiyhteyttä joiden kaikkien mastot on meistä sopivan hankalassa kohtaa. Enää kuusi vuotta pät-ki-mis-tä..
 
Ja ei muuta kuin eteenpäin :wave:! Apinanraivolla lähden nyt loiventamaan tämän päivän urakointia ja samalla taijan muistella tässä erästä kakslahkeista sen verran lämmöllä, että varmaan siellä jossain korvissa soi säkkijärven polkka ja poskipäitä kuumottaa.....:D

Mutta onpahan ainakin tässä todella sitä työnsarkaa ja elämisen iloa kerta heitolla useamman päivän jollei viikonkin tarpeiksi.

Koettakaahan muljutella maanantaita voitokkaina ehtooseen saakka :)!
 
Spencer Hastings
Ihanan pirtsakkaa :)! Eihän tossa sitten ois muuta kuin askartelun iloa ja kätten töiden ihastelua. Loppujen lopuksi pienellä vaivalla saa ihanaa piristystä ja muutosta aikaiseksi.
Mulle tulee sun viesteistä aina niin hyvä mieli, vaikka ne ois kuinka neutraaleja. Myös niistä, joita kirjottelet muille. Niiih, kunhan sanoin :D

Kiitos juttutuokiosta, ketjulaiset! Lähden lompsimaan lääkäriin. Uusi omahoitaja tällä kertaa, toivottavasti tullaan juttuun :)
Ja toivottavasti en saa ebolaa matkalla ku just alko sataa...
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Laskin eilen ihan hämmästyneenä, että mulla on yksiössä 12 pistoketta+antennipistoke :D Mutta ei auta kun ei ole adapteria usbille....
Joo mulla on kans ollu Suomessa pikkuasunto, johon oli remontin yhteydessä laitettu uudet sähköjutut mukaanlukien runsaasti pistorasioita. Se oli ihanaa. Mutta täällä on niin alkeellista... Onneksi misteri on nettiriippuvainen niin ei tarvi ainakaan ilman kunnon yhteyttä olla :rolleyes:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä