Tein tänään ratkaisun!

Tee Milanna ihan oman halusi ja tahtosi mukaan. Itse tiedät mikä on parasta. Ihmetellä täytyy tätä saastan määrää mikä aloituksesi sai aikaan. Ja aivan tuntemattomilta jotka eivät sinua tunne tai tiedä, mutta joukossa pitää vaan irviä. Ala-arvoista toimintaa. Kaikkea hyvää Milanna sinulle!:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: lettunen
"usko"
En sano tähän muuta, mutta pitkän elämänkokemuksen perusteella sanoisin, että ihmiset eivät muutu lupauksista huolimatta. Käytännössä kumppani pitää hyväksyä sellaisena kuin hän on, tai lopettaa suhde jos on liikaa ongelmia, toinen ärsyttää liikaa, tai tunteet laantuneet.
 
Anteeksi ,,sperma,,? :D

Mä en käyttää edes sellaisia sanoja! Echo mä mielelläni kerron hoidoista että saan muille naisille uuttaa kokemusta sekä miehille, myös oireista. Onko se jotenkin oikeasti noloa puhua sairauksista? No ei todellakaan, me olemme ihmisiä kaikki ja kaikki samasta taikinasta tehtyä, niin mitä on ihmellistä?

Echo, kun luet jotain tyylu tr. tuhero, ole kiltti ja katso kuka on nimimerkin takana. Hän on muin hyvää ystävä ja ei sen enempää, myös tuleva yhteistyökumpanikin todenäköisesti. Inhottava kun täällä kirjoitetaan jatkuvasti ja aina joku tuo hänen esille. Vai onko niin että jos miehet ovat ystäviä se heti pakko tarkoittaa jotain muuta?
Jotain visvaa sieltä tuli, en muista mitä.
 
Uskovaiset on pahimpia ja ilkeimpiä ihmisiä tällä palstalla. Ap ei taatusti ole mitään pahaa henkilökohtaisesti heitä kohtaan tehnyt, mutta silti ne isoimpaan ääneen on arvostelemassa ja ivaamassa. Jumalako teki juuri teistä ne oikeat ihmiset arvostelemaan ja ilkkumaan muita?

Ja erinys, helvettiäkö se just sun persettä kutittaa, jos apllä onkin äiti joka voi auttaa lastenhoidossa? Ei oo apn vika jos sulla asiat ei ole samalla mallilla, eikä apn tarvitse sulle todistella pärjäämistään yhtään mitenkään.

Tsemppiä Milanna. Sä pärjäät aina.
Nojaa, eli ilmeisesti ainut hyväksyttävä vastaus ap:n villeihin kertomuksiin on "hienoa, tsemppiä, jatka samaan malliin."
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30207771:
jeesus tuli meisselistä. niin se meni kaikkein hulluimmissa kohdissa tarinaa.
No tuota mäkin muistelin mutta en kehdannut sitä lisätä listaan, mun tarkoitus kun oli antaa asiallinen palaute Milannalle...
 
Viimeksi muokattu:
webasto
Miten erossa ne 13 autoa jaetaan? Se auto millä venakko kolhi useasti parkkihallissa eikä osannut Pepastoa käyttää: saako venakko sen?? Entä limusiini millä Tukiaisia ajelutettiin?
 
joukaihainen
Juu sama aina täällä sanonut että lapsia en voi vanhana tehdä enkä ura, kun monet äidit valitsevat joko uran tai lapset ja mä kaiken, koska se jaksaminen lähtee vain omasta pääkopasta. Enkä myöskään jotain odottaa jaksa, mutta myös niin paljon on opittu virheistä että toivon mukaan valitsen nyt sen oikean jos sen haluan. Sekä jonossa olevia pitäisi katsoa haha jos on jou sellainen heistä löytyy, mikä voisi olla tosissaan hyvää, jos ei niin potkut kaikille :D
Mä melkein väittäisin, ettei sulla ole itse asiassa mitään uraa. Ainakaan tämän tekstin perusteella. Onnea elämällesi kuitenkin.

J
 
Kukaan ei puhunut mistään valkoisista, teillä mielikuvitus on aivan sairas, anteeksi ;D. Mutta luen ja nauran ja samalla mietin miten oikeasti voi olla huumoriantaju jos aina teistä jotkut ovat jotenkin agressivisia. Me kerroimme hoidoista aika hauskasti kun emme halua olla vakavia senkin asian suhteen. Myös niin kuin sanoin, siksi koska oli kerrottu täällä ja muissa paikoissa ainakin kahdelle ihmiselle autoin jotka sinne myös pääsivät hoitamaan itseä.
Ei Krut eikä Echo näköjään voi enää muuta keksiä sekä jotkut harmaat :(. On teillä elämä!
 

Yhteistyössä