Mun mies haluaa tosi kovin miellyttää minua ja saada minulle orgasmin. Hän vain kuvittelee, että se onnistuu juurikin tuolla omalla käytöksellään, kuvittelee että minä olen samanlainen ja omaan samanlaisen ajatusmaailman. Itse kun en tarvitsisi siihen hyvään oloon edes sitä orgasmia, pelkkä suutelukin olisi mukavaa.
Mies ei vain jotenkaan käsitä tätä. Sama kun olen hänelle sanonut, että suuseksissä kun saan orgasmin, se ei tunnu hyvältä kun hän vain jatkaa ja jatkaa (koska se klitoris menee tosi herkäksi), parhaimmalta tuntuu jos vain siinä hetkessä painaa sitä klitorista. Niin ei, hän vain jatkaa ja jatkaa koska vääntelehdin, kuvittelee että vääntelehdin koska tuntuu hyvältä, vaikka olen hänelle sanonut että tuntuisi paremmalta kun lopettaisi silloin kun saan. Eikä auta vaikka yritän työntää häntä pois, jotenkin vain hän kuvittelee että "tykkään kuitenkin"
Se hetki kestää vain tosiaan hetken, joten siinä kohtaa ei auta alkaa keskustelemaankaan asiasta.
Ja joskus meillä on seksielämä ollut todella upeaa, tällaiseksi se vain on muuttunut johtuen tuosta jatkuvasta vonkaamisesta ja läheisyyden puutteesta ilman seksiä. Seksi on tosiaan miehelle sitä läheisyyttä, jos ei hyväily johda seksiin, niin sama alkaa nukkumaan