Meillä myös seksi on hiipunut. Jo suhteen alussa minä tein enemmän aloitteita, nykyään en enää kovin usein jaksa. Mies on jotenkin sulkeutunut, lukee vain tai puuhastelee omiaan kotona ja lähestyminen on vaikeaa, mies ei tee myöskään aloitteita seksiin... Jos seksiä on, niin sitä on siksi koska minä varsin suorasanaisesti olen sanonut sitä haluavani.
Miehellä on myös vaikeuksia laueta, ja tämä vaikuttaa itsetuntooni, vaikka mies onkin vakuuttanut, ettei vika ole minussa... Niin eipä seksiä tee miehen kanssa kauheasti mieli, kun jyystää ja jyystää eikä koskaan laukea, ja minultakin halut ehtii jo hälvetä siinä pumpatessa, ja lopulta miehenkin erektio hiipuu...
Mutta seksihaluja minulla olisi kyllä useamminkin, mutta haluaisin hyvää seksiä, enkä koko ajan miettiä, laukeaako mies tällä(kään) kerralla, ja miten parhaiten auttaisin miestäni laukeamaan ja mikä asento on hänelle paras... Usein tyydytän hänet käsin, ja hän minut, mutta se ei ole sama asia. Mies on sanonut, että seksi tuntuu hyvältä ilman laukeamistakin, mutta itseäni silti häiritsee, jos minä saan ja mies lopulta ei...
Toisaalta tunnen huonoa omaatuntoa, koska eihän mies ongelmalleen mitään voi, ja vaikuttaa itse olevan sen kanssa ihan sinut. Mutta minua se häiritsee. Ajatukset harhaileekin välillä muihin miehiin... :/