The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huikkaset yritti soittaa ja kun en vastannu ajattelivat tulla koputtelemaan ovelle. Enkö nyt lähtis ees yhden juomaan kun huomenna pitää sit jo lähtee kotiin. Totesin että ei mulla oo kotona niin kurjaa että pitäs lähtee juomaan koska joutuu kotiin

• Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
Puolikkaalla on kolme isomummia ja yks isopappa.

Meillä oli isoäitien välinen nimisota, molemmat halus olla mummi. Mutta koska mun äiti on paljon ihanampi ja enempi puolikkaan kanssa, niin ollaan ämpärin kanssa yhteisymmärryksessä luovutettu mummin titteli sille ja ämpärin äiti on sitten ihan puhtaasti vittuiluna mummo.

tosipuhheessa täällä pohjosessa on oikeinkin yleistä nimittää vävyä läskipääksi

:LOL: :LOL:
Mä oon kyllä hirvee ihminen... Testasin tätä. Tyttären poikaystävä (tyttö ei siis ole raskaana :D ) on meillä tänään sopivasti yötä ja se tuli yläkerrasta alas niin kokeilin sanomalla: "Mitä läskipää?"

Sain sitten vähän pohjustaa, että pohjoisessa kutsutaan näin. Häpeän. Vaarin ei pitäisi olla tämmönen.

kahvikirahvi
:LOL: :LOL:
Mä oon kyllä hirvee ihminen... Testasin tätä. Tyttären poikaystävä (tyttö ei siis ole raskaana :D ) on meillä tänään sopivasti yötä ja se tuli yläkerrasta alas niin kokeilin sanomalla: "Mitä läskipää?"

Sain sitten vähän pohjustaa, että pohjoisessa kutsutaan näin. Häpeän. Vaarin ei pitäisi olla tämmönen.
Nyt kun tytär heiloineen on siellä niin pitäiskö niille piettää kunnon seksivalistusilta ennenko niilläki on pullat uunissa? :D

• Tykkää
kahvikirahvi
Nyt on niin awwwwww ja tuitui että taidan mennä hammaspyykille ja kömpiä sitten nukkumaan.

Huomenna pääsis sitten fillarilenkille puolikkaan kanssa ja kylästelemään mun kummeilla ja lempiystävällä :)

kahvikirahvi
Vitsi miten rakastankaan lempiystävääni. Oon ihan hämmentynyt miten meillä on aina, siis aina, ollut niin samanlaiset elämäntilanteet ja kuviot elämässä että voi ihan kirjaimellisesti täysin ymmärtää mitä toisen päässä liikkuu ja päättää toisen aloittamat lauseet.

Ja oon myös keksinyt mitä annan sille lahjaksi sitten kun se saa ne luottorästinsä maksettua, se on lähellä jo! Oon niin ylpee siitä naisesta.

• Tykkää
IhQ
Huomenta!
Ei tää väsy lopu koskaan..huomaa taas ku alkaa stressi painamaan että aamulla heräilee miten sattuu, tänäki aamuna vähä ennen 5 eka kerran ja siitä sitten n.vartin välein kurkin kelloa enkä saanu enää kunnolla nukahdettua.: /

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä